eey gekko lekker dat je een dagje mee kletst maar vorige week je ei gehad? dag dat je die vandaag zou hebben eerder als verwacht dus hihihi diana wat gaat het snel nog maar 16 weekjes true wat naar dat je zo`n last heb van je bekken hopelijk gaat het snel over
Lekker, lekker druk.. Moet wel even weer een nieuw ritme vinden, ik heb zolang thuis gezeten... Mis jullie ook eigenlijk wel. Ik probeer wel bij te lezen... maar soms gaat dat zo moeilijk...
Schoon... Nou zo Loïs naar school brengen...dan ff naar de winkels...man aan t kamertje verder...zal later foto's in t album zetten van de bouwput
Nee helemaal niet juist...alleen t plafond moest gestuukt...maar man vond dat er dan gewoon n nieuw plafond in moest...maar met weghalen van de oude...beschadigde t glasvezel behang...dus dat moest eruit...daarbij kwam de stuuk laag mee...we hadden een koof in de kamer met n loze pijp erdoor...die heeft ie weggehaald...dus gat in de vloer...dan ook maar nieuwe vensterbank..omdat ie niet aan beide kanten van t raam even groot was...door de linnenkast die er stond...en ook dat ging niet zonder kleerscheuren...kozijn flink beschadigd...en n stuk binnenmuur uitgebroken...kzal straks ns fotos plaatsen...kun je t zien...en de kamer is maar 2 bij 3 meter !!!
jemig diana pffff wat een zooitje dus :S gelukkig is hier alles al gedaan dus straks verven en inrichten en klaar is klara hahahaha en kamertje van ook maar iets van 2 bij 3 net zo klein dus :S
Ja echt true !!!... Hij is echt super handig hoor....maar echt ALLES ging mis ...maar erger kan t niet worden...dr is niets meer wat stuk of verkeerd kan gaan nu...volgende week wordt t gestuukt...dan kan de vloer dr in...en dan schilderen en behangen ed....jou kamertje al klaar true ?
True, hahaha dank je!! denk wel dat het je bekken zijn. Ik heb het aan links! zou als ik jou was wel langs een (bekken) fysio gaan. anders kan je straks helemaal niets meer. gekkooooooooo, kheb je ook gemistttttttttt Diaan, ben nou toch wel benieuwd naar de fotos! M. moest vanmorgen op controle bij het ziekenhuis voor die enkel. ze hebben alsnog gips om gedaan hij belde me toen hij weer op ze werk was, dus zelf auto gereden ik zeg dat mag niet hoor! je mag niet autorijden als je gips om heb. toch ???