Haha...mijn moeder tegen de wind in fietsen of lopen Die tonic...daar zit kinine in...net als in ananas en bitter lemon
Hahahahahaha... nu zeggen ze toch ook dat lopen goed is??? En tegen de windt in had je vorige week moeten doen Trouwens mijn banner is deze week kleiner en zwaarder???
Thanks meiden Heb al weeen (pijnlijk!) maar nog niet tekort achter elkaar. Was op bed maar slape gaat niet
Kep zelfs al gesprongen....gevraagd aan m offie zelf ff n nageltje door de vliezen wil priemen....helpt me niks...blegh
Hmmmm..... lastig Diaan....helaas voor jou heb ik er dus eigenlijk helemaal geen idee van hoe en wat....
Hahahahahaha.. ja dat is zeker.... die kleine gaat bij jullie allebei komen!! Jemig.. zelfs mijn kleine gaat komen.... al hoop ik niet vandaag of morgen
ik heb je nieuwjaarswensen ontvangen hoor! ik hoop dat we allemaal een HEEEEEEL gelukkig 2012 hebben en mel, ess en ik een vruchtbaar 2012 hebben... hier verder alles oke, en bij jou?!
Nou ja dus Miss Hier gaat het prima... slaap wat slecht maar dat gaat vast vanzelf weer over... (als ik moe genoeg ben) Hoe gaat het afvallen...? Lukt het al een beetje? Of ben je nog maar heel net begonnen?
Ik ga het morgen doen.... man noemt me ondertussen al buikje.... en dan gaat ie een beetje schaapachtig lachen....