Hahahahaha.. ja dat gaat snel he Engel? Voor mijn gevoel ben ik net voorbij de tien weken.... en dan ben je ineens 17 weken.... Diaan.... Het gaat wel snel hoor dat zien.... vriendin zei zelfs dat mijn buik duidelijker is dan die van iemand die we kennen en die gaat over twee weken met zwangerschapsverlof.....
Ja hoor gaat goed diaan Werd vanmiddag opeens super zenuwachtig en bang! Huilen joh haha Maar nu weer lekker rustig Man gaat nu me mams ophalen, die blijft hier slapen.. Mocht het vannacht gebeuren dat we gelijk naar zh kunnen en niet eerst haar op hoeven halen hihi
Ja gekko gaat indd hard dat vond ik bij bren ook al! Die eerste weken vliegen voorbij. Vaag he dat sommige zo een ienie minie buik houden,dan denk je waar zit de baby
Ja.... overbuurvrouw van vroeger had dat... die was dan zwanger.. vroeg ik net zeker.... Kreeg ik als antwoord... nee ben over twee weken uitgerekend.... en idd anderhalve week later hingen er slingers in de huiskamer tegenover ons.... Waarom de een een buik krijgt en de ander niet... geen idee... maar vraag me dan idd echt af waar dat kind verstopt zit....
Jaaaaa..... voor zoiets was ik wel al bang Diaan.... dank je voor je bevestiging Hier eten we ensilada's met guacomole... hmmm heerlijk.... Ik begin over een half uurtje met de guacomole.... kunnen de smaken al een beetje mengen... En jij Diaan... extra hete kip? Met verse ananas?
In duitsland is n 1 eiige 4ling geboren ! Gekko zegt juist dat ze al n redelijk buikje heeft voor de termijn Kleine buikjes aan t eind zijn best vaak flinke kindjes..
Goed gegokt... T gaat om de kern van n ananas...zit veel kinine in...werkt op je darmen en zou daardoor iets in gang kunnen zetten... Alleen krijg je dr vaak diaree van...wat zoveel bacterieeen vanonder veroorzaakt dat je veel groter infectiegevaar krijgt voor t kindje
Ik las het.. en in new York lopen megaratten.... Ik las het helemaal verkeerd Diaan... Engel dus ook Hahahahaha We gaan het zien... al komen er in de familie grote baby's voor.... Wie weet zijn de baby's aan mijn man zijn kant allemaal petit
Mn broer en ik waren grande Broer en zus van mn man ook...maar mn man was klein Ik zeg maar zo...als t hoofd maar normale omvang heeft...de rest is flexibeler...komt r vanzelf wel achteraan Lekker is echt anders...maar als t zo'n vreselijk drama zou zijn... Zouden niet zoveel vrouwen meer als 1 kind op de wereld zetten
Heb maar even snel een buikfoto gemaakt.... klinkt raar, maar op de foto lijkt het kleiner dan wanneer je er vanboven op staart.. Ze staan in mijn album...
jemig wat spannend engeltje dat het eindelijk gaat gebeuren heeeeeeel veel s6 met de bevalling bij diana alles dus nog rustig en was het zwemmen leuk? gekko ben benieuwt naar je buik foto zal zo is kijken