spannendddddddddddddd engel !!! nog even meisie en dan issie dr ! wens je heel veel "sterkte" enneh...ook n beetje lief zijn voor je man he... ze voelen zich altijd zo aan de zijlijn denk continu aan je vlos alweer gesproken?
je hebt mn adres he was shellie nog wel optijd om alles te halen voor de kaartjes? had je je enveloppen al geschreven
spannend engeltje ik duim voor een snel en makelijke bevalling denk aan je meis en straks je mannentje in je armen en ben zo benieuwt naar de kleine man
zenuwen gieren door mn lijf!!! ben heel heel blij voor engel...maar als t goed is ben ik de volgende....AAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH best n eng id
ik wil trouwens ook alle adressen voor straks jullie allemaal een kaartje te sturen tenmiste die gene die er een wil hebben voor die andere zetten we het ook vast wel in de foto album hihih
ja dianaaaa voor jou duurt ook vast niet lang meer meis en jij bent vast en zeker de volgende die haar wondertje in de armen mag gaan sluiten
eey diana niet gezien dat je die had gevraagt zou het wel leuk vinden om kaartje te krijgen ik zal zo pben het is ook best eng maar je kan het je heb ook een pracht meid lopen komt allemaal goed wat vind je van mijn buikie papa nooit me de hele tijd bolle van tolle of zijn boeddhatje haha
over de enveloppen diaan, die ga ik morgen halen... en dan typ ik ze op de comp en print ik ze zo uit 30 min werk ongeveer hihi en vriendlief gaat dan gelijk de kaartjes maken ...
ik heb zo`n zin een perzikken met heeel veeeeeeeeeel slagroom en boterhamworst met augurk hahahhaaha beide natuurlijk niet in huis en geen zin in naar de winkel te gaaan hoop dat papa zo ff gaat hihihi
schitterend bren !...echt gaaf he ...als je t echt gaat zien ! tnx voor je adres...kga m dr meteen bij zetten ok shellie...jullie hebben wat te doen dus ...maar wel leuk he ...voor je nieuwe neefje
zoet zuur alle 2 lekker maar heb geen zin en puf naar de winkel te gaan moet ik ook gaan rennen hihihi en papa heeft ook geen zin dus tja morgen dan maar halen
Jaja druk druk hihi maar zeker niet minder leuk ... Ik heb onze kaartjes ook zelf gemaakt scheelt een hoop kosten en het is ook leuk... Dus morgen eerst ff naar noord enveloppen halen Dan door naar rotterdam om me mooie neefje te bewonderen hihi... Nee ik heb zelf ook nog niets gehoord ... Ik lees net hier dat haar weeën begonnen zijn .... Maar ik hou jullie op de hoogte zodra k wat weet meld ik het hier gelijk