he meiden mag ik ook een kaartje als jullie over hebben? kan ik een kadootje sturen! als het mag moet je pb stuur ik me adres door
Net bij vk geweest Heftige weeen echt tranen! 1 cm ontsluiting. Man en moeder zijn super lief Ben nu weer thuis. Afspraak morge om 8 uur om in te leiden gaat dus niet door. Hij komt vanzelf
Heb net me moeder aan de telefoon gehad En wat heb ik een medelijden met me zussie... Ze heeft enorm veel pijn van de weeën net 5 hele heftige achter elkaar... Ze is bij de vak geweest en alles.is goed week en plat ze heeft ook 1 cm ontsluiting. Ze kon kiezen naar het ziekenhuis of naar huis ze heeft toch gekozen om nog nar huis te gaan omdat ze dan nog rond kan lopen enzo... Ook krijg ze in het ziekenhuis pijnbestrijding volgens de vk. Dus zal misschien wel lachgas zijn. Ik vind het zo zielig voor haar, zou het met Alle plezier over willen nemen van haar maar dat gaat helaas niet. Kan wel janken ... Dit was het weer voor ff Als ik niets meer hoor voor 10 uur vanavond dan laat k jullie het morgen ochtend nog ff weten hoe alles vordert.
beppie je heb een pbtje diana lekker dat de kleine lekker ligt te slapen engeltje nou fijn dat die lekker op zijn eigen tijd gaat komen hopelijk ben je snel op die 10 cm en mag je beginnen
@Engel Ik ga duimen dat die overige 9 cm lekker snel gaan. Zet hem op en ben heel benieuwd naar jullie kleintje.
ja snap dat je het over wil nemen van je zus maar dat gaat niet fijn dat je moeder er al is en dat ze heel lief voor haar zijn en ze is lekker thuis in de eigen omgeving is wel fijn het komt vast goed en ze heeft straks een mooi knullentje in de armen en jij een mooi neefje jij ook s6 met de spanning en voor jou ook een knuf
@Engel Ik hoop dat de resterende 9 cm. Lekker snel gaan. Voor je t weet heb je de kleine op je borst. Sterkte en zet m op! Ik ga slapen heb al de hele middag en avond hoofdpijn Ciao
Engel, ook ik duim op een voorspoedige bevalling! Die eerste echt pijnlijke weeën kunnen je zo overvallen bij je eerste kindje.. Het komt goed meis, straks heb je een prachtig ventje op je buik liggen!! Ps tegen niemand zeggen, maar ik ben zooooo jaloers op iedereen die mag gaan bevallen, het was het mooiste wat ik ooit heb mee gemaakt! Hoop dat jij er morgen ook zo over denkt! X
Hoi hoi, heeeeerlijke vakantie gehad! Pff, verlang weer naar de zon. Op vakantie ongesteld geworden dus zit aan de medicijnen. Dit keer alleen een pilletje, om het baarmoederslijm dikker te krijgen. Woensdag eerste echo. Als baarmoederslijm dik genoeg is 2 dagen later terugplaatsing van de ingevroren embryo(s). Hopelijk gaat het ontdooien goed, anders is dit voor niks geweest....