Ik heb engel een sms gestuurd dat ik een laatste update wil omdat ik zo naar bed ga.... Hoop snel bericht te krijgen van engel of me moeder hihi
Ze zit in een heftige weeenstorm om de 1.5 à 2 min een wee die 1 min en 3 sec ong duurt ik hoorde haar op de achtergrond kan wel huilen kan er niet tegen als me zussie pijn heeft... Vk is nu onderweg naar me zussie en dan waarschijnlijk door naar het ziekenhuis voor pijnbestrijding. Als het goed is belt me meder me zo nog ff als de Vk er is maar weet niet hoe laat dat is .... Slapen zit er aan deze kant niet meer in :s
Ze heeft altijd gezegd ik wil 3 kinderen het zal me niets verbazen als ze dalijk zegt dit doe ik nooit meer
Haha ja idd hihi... Nou mot ik zeggen dat ik totaal geen last heb gehad met pijnen van dani terwijl ik ingeleid was... Had pieken niet normaal op de Ctg en de Vk zat me aan te kijken van heb je nou geen pijn Haha.... Lag er heel kalmpjes bij ... Maar voor iedereen is het anders natuurlijk ...
ik vond t ook niet heel dramatisch...lekker anders maar dat geloofd iedereen meteen denk ik maar zou t wel zo nog een keer doen