ah wat naar voor engel dat ze zo`n pijn heeft hoop dat de vk snel komt en dat ze snel ziekenhuis kan en wat krijgt voor de pijn en dat dan snel de kleine man geboren mag worden heb met haar te doen shel voor jou ook een dikke knuf het is voor jou ook niet leuk je zussie zo te horen denk aan jullie
O ja hoor heb ik ook gezegd wil nog wel 10 x haha ik vind het heerlijk haha... En het mooiste wat er is het gevoel...
Dank je bren... Zit hier wel te lachen maar de tranen rollen over me wangen hier voel me een beetje machteloos ook zeg maar
lieve meiden...ik ga afsluiten en heel erg hopen dat t hier ook gaat beginnen lees in mn bedje nog mee op de mob maar reageren is dan zo lastig tot morgen
Slaap lekker Diaan ... Ik kruip ook lekker tegen me mannetje aan ... Ik ben morgen in ieder geval een super trotse tante hihi ... Ik mag alleeën de naam niet verklappen aan jullie dat wilt ze zelf graag doen hihihi.... Dus daar moeten jullie nog ff op wachten als ze beVallen is
ess voor jou ga ik ook heeel hard duimen dat het ontdooiproces goed gaat verlopen en dat het dit keer goed gaat en dat er een mooi wondertje mag gaan groeien 9 maanden shel snap dat je je machteloos voelt je kan niks voor haar doen alleeen maar afwachten en aan haar denken maar ze weet dat je dat doet en het komt goed en ja elke bevalling is anders de ene is zo er en de andere duurt uren en veel pijn andere niet het is afwachten hoe het gaat maar hoe dan ook het mooiste is wanneer je kindje in je armen hebt en je alles ff kan vergeten
trusten diana en shell ik hoop dat jij ook een beetje kan slapen en wat rust kan krijgen zodat je morgen lekker van je neefje kan genieten
dames ik zou ook graag nog ff blijven om te horen hoe of wat met engeltje maar ik ben ook dood op en ga ook me bedje opzoeken trusten allemaal en engeltje zet hem op meis je kan het denk aan je dikke digi knuf tot morgen allemaal
Goedenacht dames... Na lang wakker gelegen te hebben en te hebben liggen woelen en draaien ben ik toch in slaap gevallen... Ik denk dat ik net 30 min sliep oen me telefoon ging... IK BEN EEN TROTSE TANTE GEWORDEN OM 00.50 VAN EEN KLEIN MANNETJE NOG GEEN 6 POND MET DE NAAM".".................. dat komt engel zelf vertellen hihi dat is nog ff geheim. Ze mag morgen ochtend naar huis. Ben super trots op haar ze heeft het toch nog zonder pijnbestrijding gedaan:d ... De rest komt ze zelf wel vertellen denk ik.
@Engel Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Ik ben heel benieuwd naar zijn naam en een foto Geniet er samen van.
Lieve engeltje en man gefeliciteerd met de kleine man goed gedaan meis ben benieuwt naar zijn foto en naam Shel jij ook van harte gefeliciteerd met je neefje Nou ga weer ff verder slapen maar was zooooo nieuwschierig of er al nieuws was hihi
Haha wat veel dames online vannacht! Engel.. Van harte gefeliciteerd meid!!! Wat is het nog snel gegaan uiteindelijk.. Heel veel geluk met zijn drietjes, geniet geniet geniet!
Lieve engel en man van harte gefeliciteerd met jullie mannetje!!! Geniet er lekker van en rust gegoed uit!!!! Heb ik ook gedaan (niet)
Verder goodmorning girlz!!!!! Ff vraagje mijn kleintje Zijn neus is zo verstopt dat hij moeite heeft om uit de borst en ook uit de fles te drinken, hij verslikt zich steeds erdoor! Weet iemand of die otrivin baby ook voor een baby van 4 weken is?