Ja je mag otrivin gebruiken maar ik raad je eerder de daro ampullen aan Engel mag zo naar huis ze is ontzettend moe, heeft maar een uurtje geslapen. De kleine man weegt 2915 gram een erg kleintje hihi.... Ik ga me nu ff aankleden en dan naar noord om de laatste spullen te halen manlief is met het kaartje bezig. En dan naar me neeffieeeeeee ben zo benieuwd.
goedenmorgen dames ow fijn dat ze weer naar huis mag hopelijk kan ze daar ff wat slapen shell jij heel veel plezier met je neefje bewonderen en bedankt dat je ons op de hoogte heb gehouden van alle ins en outs beppie wat vervelend dat je kleine zo benieuwt heeft hopelijk snel beter
@Shell Leuk je neefje bewonderen En wat een klein mannetje met zo'n gewicht (Alika woog bijna hetzelfde) @Dianana Bij jou nog steeds alles rustig? Ik ben er vandaag niet zo veel, heb een grote order uit Hawaii (super tof)
@Bren Dan kom ik hier natuurlijk weer even spieken als jij terug bent. @Beppie Aggossie zo klein en dan verkouden. Misschien anders voor de zekerheid het cb bellen??
Engel en man gefeliciteerd met jullie mooie man!! Est.. een order uit Hawaii Gaaf!! Ess, ik duim voor je. Wel fijn dat je nu minder medicijnen hoeft te gebruiken....
Lieve engel & engelman, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine binkie geniet maar lekker van hem...
goedemorgen gekko, hier alles goed, straks ff naar de markt daarna vast eten maken voor vanavond want moet vanavond weer de hort op voor m'n nagels hoe is het met jou?!
Meiden Ik heb nog niet terug gelezen, ben net thuis Onze kleine man is geboren. Geboren op 10 januari om 00.49 uur met een gewicht van 2915 gram. Kleine maakt het goed. Het was een heftige maar toch snelle bevalling.ik heb nog niet geslapen sinds gisterochtend 5, dus zal binnekort een foto plaatsen. Tot later lieve meiden.
@Shellie, jij en je mannetjes natuurlijk oog gefeliciteerd met de geboorte van jullie Neefje Bekijk bijlage 213610 enne niet teveel verwennen he
Engel slaap lekker dan.. die foto houden we tegoed. Is alles ok met jou en je twee mannen? Wat een mooie naam! Wist je hem al lang?
engeltje gelukkig dat alles goed is gegaan al was het heel heftig nu lekker genieten van jullie kleine man keano super naam