tjeeezzz ik vond 4/5 maanden al lang duren! volgens mij (maar ik weet het niet 100% zeker) is het 12/13 weken...
Ik was ook niet happy zal ik maar zeggen.... twee dagen voor mijn trouwen kon ik hem ophalen... toen was hij ondertussen ook al passend gemaakt.... Het was wat gezeik met de kleur.... En ik zal zeggen.... ondertussen toen ik ging trouwen was ik van pure stress nog een kilo of wat afgevallen.. dus ik heb de hele dag mogen hijsen hahaha daar zijn dan wel weer leuke filmpjes van gemaakt.. hahahaha maar wel jammer dat niemand weet hoelang dat duurt.... misschien toch even met de winkel bellen dan....
@Gekko Kan je hem niet ergens online bestellen? Dan weet je meteen of ze hem op voorraad hebben en hoe lang de levertijd is. Vaak zijn ze in online shops ook nog goedkoper dan in een 'echte' winkel.
Nou dames alles was goed ligt goed op schema en is nog steeds een jongentje hihi rest horen jullie allemaal nog wel alles is in elk geval goed
Bren nog geen meisje geworden dus? Dat is wel fijn.... weten andere mensen ook al dat het een jongetje is? Of houden jullie dat geheim? Ik vertel het namelijk alleen hier.. maar de rest van de wereld denkt dat we het niet willen weten... (anders willen zij het ook gelijk weten)
Dat is fijn... dat alles is goedgekeurd bedoel ik. Heb je nu trouwens alles af? Deur erin? Wikkels af?
staat r een mooie aanbieding van deuren in de karweikrant zeggen ze dat ze massief zijn kijk ik op internet...zijn t boarddeuren waarom kunnen ze nou niet gewoon antwoord geven...ze verkopen die dingen toch ... moet je wel weten waar je t over hebt kan ik zo pissed van raken he