Je hebt helemaal gelijk Engel.. dat mag niet... als hij wordt aangehouden is hij de sjaak!!! Diaan enige wat nog heel lijkt te zijn in jou verhaal is de electra in die kamer.... Wat een gedoe!!
diana indd klein maar fijn hihihi engeltje pfffff wat een eigenwijze man heb jij zeg je mag indd niet rijden met gips :S draai om zijn oren verdient die hahaha
vanavond ga ik weer naar een opname dit keer van ik hou van holland hihihi dus weer opletten over een paar weken dan kom ik en papa op tv
whahaha, ja indd! die zal ik wel geven vanavond ik heb net ook gezegd, of je gaat volledig ziektewet of je baas regelt maar vervoer.. maar jij gaat niet meer rijden
heel goed engeltje wees maar streng voor hem anders heeft die straks alleen maar meer problemen met zijn enkel hoor en dan erbij is het veel te gevaarlijk om zo te rijden en ook mag het niet dus zou zijn sleutels gewoon afpakken
Ehm gekko...nieuwe spotjes in t plafond...nieuwe dimmer..en meteen maar verplaatst...stopcontacten verplaatst...dus dat was ook weg...maar werkt inmiddels allemaal
hahaa doe ik Bren! ik ga nu ff naar het ziekenhuis om een loop voet schoen ding (hahaha) voor hem te halen. want uiteraard krijgtie ze schoenen niet aan mannen.... zal die zelf niet aan denken, ikhad beter mee kennen gaan vanmorgen
Wel gaaf.. nog 14 weken en dan moet alles echt klaar klaar zijn.... Lukt dat denk je? Hahahaha... merk trouwens wel dat dat thuiszitten je als mens gek kan maken... ben een dagje thuis en ben de hele dag als ik opsta duizelig De kracht van het brein
lekker soesjesssss heb ik laatst ook gemaakt maar dan met roze en blauwe slagroom maar net iets vaagsssss ik was aan het stofzuigen en heb stogzuiger altijd op volle kracht staan zo als nu ook en ben halver wegen mijn huis en ineens gaat de zuigkracht op de helft niks of niemand in de buurt zo vaaaaaaag
Raar..... Bij mij ging de stofzuiger alleen op de helft als de zak vol zat... Tenminste... hij stond voluit.. maar deed nog maar halve kracht...
nou dat heb ik nog nooit mee gemaakt dat die in eens halve kracht gaat zuigen of dat die schuifknop ineens op de helft gaat :S maar ja zal wel goed zijn hihi mooi dat de soesjes gelukt zijn
Eerste keer dat ik soesjes heb gemaakt... dacht eigenlijk altijd dat het heel erg moeilijk was.. omdat iedereen ze altijd in de winkel koopt... Maar vooralsnog lijkt het simpel.... en niet eens zo lang te duren.... (bedoel.... voor je bij een goede bakker bent, hebt besteld en weer thuisbent...)