papa zijn baas is ook niet een van de makelijkste met vrij geven en kan ook noooit. maar ja je heb ook recht op je vrije dagen he en het is balangrijk voor jullie beide dus die baas moet niet zeuren en hem maar gewoon een paar uurtjes missen hihihi maar ja vanavond gewoon ff samen over hebben en dan maar zien wat hij zegt ik denk dat hij er zelf ook wel bij wil zijn hij zal miss ook wel met vragen zitten die ze daar kunnen beantwoorden nou dames ik ben weer weg ff paar uurtjes aan de arbeid tot laterssssssssssss
ik zei een tijdje geleden ook tegen m'n man als je tegen je baas verteld waar het om gaat geeft ie je heus wel vrij, maar hij wilt niet dat z'n baas weet dat we "problemen" hebben met het krijgen van een kindje. m'n man zegt dat gaat hem niets aan, waar ook natuurlijk wel iets voor te zeggen is maar goed het is nou eenmaal zo en daar verander je niets aan.
dianana....nee nog geen eens begonnen.....schoot ons laatst ineens tebinnen dat we ook een kaartje moeten maken hahahhaa miss....het is een ziekenhuis bezoek en je man is niet verplicht te vertellen waarvoor het is (dus geen inhoud) ,... wettelijk gezien heb je RECHT op een vrije (halve) dag om een dokter of ziekenhuis te bezoeken!!!! zijn baas zal dus gewoon akkoord moeten gaan en je man hoeft niks uit te leggen!!!
@ Dianana: Wij waren 's avonds na de 20 weken echo lekker aan het snuffelen op i-net en aan het kletsen samen en dezelfde avond uit de naam en welk kaartje het gaat worden Was echt heel grappig
zo werkdag zit er weer op morgen lekker vrij miss ik snap dat hij het niet wil vertellen tegen zijn baas maar dat hoeft toch ook niet hij kan gewoon zeggen dat die naar het ziekenhuis moet. zo als true ook al zei hoeft die niet te zeggen waarvoor. wij zijn al heeeeeeeeel lang uit over een jongens naam meisjes naam nog niet maar alle tijd voor hihihi maar jij al uit de naam en de kaart diana?
we waren er al uit toen ik zwanger was van mn dochter...als we n jongen krijgen gaat ie zo heten ....nu krijgen we een jongen en vind ik de naam helemaal niet mooi meer ! alleen de 2e naam is hetzelfde gebleven...als t goed is blijft t nu deze naam kaartje ben ik nu ook mee bezig...was ie af ...vond ik oook niet mooi meer nu weer n nieuwe en deze vind ik wel mooi wat een gedoe he
hahaha diana het is wat maar je bent er dus nu uit voor jongentje hebben wij ook al een jaar ofzo de naam die het gaat worden denk ik maar ja wie weet gaan wij ook nog wel veranderen hihihi maar dat denk ik niet. nog maar 1 weekje en dan kunnen we gaan kijken naar ons wondertje hoop zo dat het allemaal goed zit deze keer wat duurt zo`n week nog lang zeg
Hellow Wij hebben ook al een paar maanden de naam staan en het geoortekaartje met alles erop en eraan. Deze week gaan we bgeinnen met verven, als dat droog is dan behangen. Denk dat het kamertje volgende week helemaal klaar is Ben nu ook dinsdag en donderdag vrij tot me verlof. Donderdag weer langs vk, en volgende week pret echo joepieee
hey meiden, m'n man en ik hebben het over de intake gehad en hij gaat zijn uiterste best doen om vrij te krijgen, en mocht dit niet lukken dan zal ik even kijken of ik de afspraak kan verzetten naar een datum dat hij wel vrij kan krijgen! de arme lieverd heeft de hele dag een klote gevoel gehad omdat hij dacht dat ik boos op hem was omdat hij dacht dat ik dacht dat hij geen vrij wou nemen i.p.v vrij kon krijgen... (snappen jullie het nog?!?!?!?!)
Spannend he diaan! Misschien gaan we wel op dezelfde dag bevallen hihi! Jaaaa weer een mijlpaal Missc, het is toch wel fijn als j dit samen kan doen.
goedenmorgen deze morgen miss nou fijn dat die gaat proberen vrij te krijgen maar hoe kwam die erbij dat je boos was hihiihi ben benieuwt of die paar uurtjes vrij kan krijgen diana en engeltje dat zou wel heeel grappig zijn als jullie te gelijk liggen te puffen en bevallen hahaha hoe gaat het hier verder met iedereen?