Goedemorgen!! @ Diaan.. Hij laat je wel lekker in spanning zitten, dat wachten is vast de moeite waard, is hij nog mooier straks! Engel.. Wat klein!!!! Mijn kids zaten beide gelijk in maat 56!!!! Hahah!
goedemorgen lieve chica's, @Engel, echt een heerlijk ventje heb je! Bekijk bijlage 214137 @dianana, wat balen nou voor je dat alles nog strak op slot zit! heb je nog heel erg veel last van kwalen?! @All, hoe is het met jullie allemaal?!
Gebruikelijk kwaaltjes miss...zeer van onder en veel spugen...verder ok hoor...laatste loodjes zijn t zwaarst Weer slecht geslapen gekko ?
Eigen schuld Diaan.... gisteravond groooot glas sap gedronken en twee megakoppen thee..... Werd vanmorgen ook weer vroeg wakker.... blijkbaar zijn de vogeltjes weer met hun morgenlied begonnen.... Ze zongen allemaal het hoogste lied!!
goedemorgen dames @engel fijn dat je weer wat bent opgeknapt en ja de kraamvisite hoort er bij iedereen wil de kleine moooi man zien he maar fijn dat mich je ook goed heeft gesteunt tijdens de bevaling en dat die nu ook super lief voor jou en keano is en hier de 20 weken echo gehad en die was goed ligt goed op schema en was nog steeds eeen ventje diana die van jou heb er echt nog geen zin in he vind het wel lekker warm daarbinnen hihi maar ja voor je het weet breken die vliezen en gaat het gebeuren miss slim om er een ovu test bij te gebruiken want die ticker word je niet wijzer van :S al wat gespot of nog niet?
nee nog niet. ik ga zondag beginnen met testen, want ik heb mijn ei altijd na dag 14 en zondag is dag 15!
T hoeft ook niet hoor gekko...heb t met Loïs ook helemaal niet gehad... Deze keer wel..maar met rennies makkelijk op te lossen... Ook helemaal niet misselijk ? Heb ik bij alletwee wel veel last van