Nou dat bedoel ik denk ik ook wel een beetje..... en als de vk gelijk heeft moet er nog iets van 3 tot 4 kilo kind bijkomen....
@Dianana Kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet (wegen). @Gekko Ik vind je buik niet heel groot, eerder normaal. Maar ik weet natuurlijk niet hoe hij er 'niet zwanger' uit ziet. Ik ben weer aan t werk vandaag pfff te veel opdrachten en te weinig tijd. Daarnaast heeft Alika soms een beetje lastige,jengel buien ivm tandjes
Esth ik haal het positive eruit.. wat gaaf dat je veel opdrachten hebt. En tandjes, dat is ergens wel heel bijzonder... maar wel een inbreuk op je jonge leven heb ik zo het idee..... Mijn zusje was helemaal aan de bijtringen uit de vriezer/koelkast in die tijd....
Trouwens wel fijn dat jullie mijn buik normaal vinden.... in mijn omgeving zijn de zwangeren tot nu toe petit
goedenmorgen dames hoe gaat het hier? ik zie dat ik ff moet gaan kijken voor foto`s leuk hier alles goed lekker vrij vandaag dus in huis aan de slag
@Gekko De bijtringen liggen in de koelkast maar ze houdt ze niet goed vast. Als ze op schoot zit laat ik haar lekker op mijn vinger 'knagen'. @Bren Ik ben benieuwd naar jouw buik. Fijne dag allemaal!!
Fijne dag Esth!! (misschien een speen in de koelkast leggen?) Bren hoe is het met jou? Hoe is jou buik nu???
Goedemorgen meiden!!! Gekko, wat een mooie buik zeg! Ook vind m niet overdreven groot hoor.. Est, werk ze vandaag en succes met de tandjes! Heb ook even in Engel haar album gespiekt, wat een lekker mannetje he.. Bren, lekker vrij vandaag.. Heerlijk!
jee bren ..mooi ! hey mel...ik ben poefjes aan t bekleden voor loos dr kamer...zijn meteen opbergbakken en jij?
Hey Mel Ik ben vandaag de muren aan het voorbereiden voor de verflaag die ik er morgen op ga smeren en als ik dat heb gedaan ga ik aan poging twee van het kroontje voor de ledikant. Wat doe jij vandaag? Bren jij hebt ook al een mooie buik.. nog (ongeveer) twaalf weken en dan weet je wie daar nu inzit....
bren, wat een prachtige buik! Diaan.. laat je een foto zien als het klaar is?? Ben wel benieuwd namelijk.. Gekko, je bent er maar druk mee! Laat het resultaat maar zien als je zover bent! Ik moet studeren vandaag maar kan weinig motivatie vinden bij mezelf..
ja mooie buik he hihihihi ja kan niet wachten gekko pffff 12 weken duurt nog zo lang maar het gaat ook allemaal zooooo hard gewoon al 28 weken zwanger kan het me niet voorstellen hahaha jullie hebben het wel druk ermee he dian en gekko ik doe vandaag niet al te veel ben moeeeeeee alleen ff beetje in huis verder lekker op de bankhangen en miss vanmiddag ff lekker slapen
Nou de berging.... willen jullie daar ook een foto van zien als hij af is??? (misschien wel een goed idee, even een foto maken als hij netjes is) Maar van het ledikantje komt zowiezo een foto (kinderkamerfoto's)... en als de kroon nu weer mislukt maak ik wel een foto van het ontwerp van het kroontje.. ok? Bedacht me net dat ik mijn oude hobbelpaard ook nog ff onder handen moest nemen Nu heb ik het echt ineens druk!!