Gekko, je bent nu al zo'n tijd bezig met die berging.. Kom maar even laten zien ja waar je zo hard aan gewerkt hebt!
Kan alleen maar een anticlimax zijn voor jullie hahahahaha Kan me moeilijk voorstellen dat ik zo'n tijd bezig ben geweest met zo'n kleine ruimte....
Weten jullie wat ik niet begrijp.... dat die man in Westkapelle zolang zijn gang kon gaan.... iedereen in het dorp wist ervan!!! Je zou toch zeggen dat er tenminste 1 heel erg boos zou zijn geworden door....
oowwwhhh dat is idd ook een mogelijkheid.... Hier zitten we te dubben.... gaan we voor cupcakes of ouderwetse beschuit met muisjes...
Tsja... mij maakt het niet uit, zelf bakken of niet.. mijn man wel, die is ondertussen verwend door de zelfbaksels.... In juni mogen we beide aan de lijn
Dat geloof ik graag... ik heb het trouwens wel een keer gedaan..... vorig jaar met mijn man zijn verjaardag.. hahahaha wat was dat een klus zeg!!
ja zeker gekko huisje aan kant inmiddels en ook nog ff de koelkast helemaal uitgesopt hihihi lekker hoor hier begint echt een beetje dat nesteldrang te komen en zie zoveel dingen die echt moeten gebeuren maar voor vandaag ben ik er ff klaar meee en ga ik lekker lang uit op de bank en hoe gaat het bij jou?
Voorbereiding voor schilderwerk van morgen is gedaan... Ben nu bezig met het kroontje.. lijkt nu ook beter te gaan dan de eerste keer!! WOEHOE!! Had slofjes besteld (echt heel heel schattig en 75% afgeprijsd... (anders nooit gehaald, mij te duur)) en die zijn binnen... zegt de dame die bij ons pakketjes verzorgd... owh ik heb blijkbaar nog iets voor je... Ik weet van niks... ik had verder niets besteld... of eigenlijk... niets dat ik nu verwacht.... Is het een zwangerdoos van de felicitas... en die had ik al opgehaald bij de etos... ook de bon al ingeleverd.... Het zal wel....
nou gekko dat is een leuke verrasssing en een extra doos altijd leuk toch en fijn dat de voorbereiding er op zit en je morgen aan het schilderwerk kan gaan beginnen
Ja dat dacht ik ook... weet alleen niet meer precies wat er in die doos zat.... ach, maakt me ook niet uit... Ben jij lekker van je rust aan het genieten? Ik moet morgen voor 10 uur klaar zijn met het schilderen van de muren.... dan kan ik om drie uur de volgende laag erop gooien.... en dan (als dat genoeg is) kan ik zaterdag de lamp ophangen en de schakelaar en dan doet zaterdag de buitenlamp het weer
dat word dus gewoon optijd opstaan gekko en aan de slag en dan heb je het er voor 10 uur wel op zitten en dan heb je het weekend die klus eindelijk geklaard en kun je aan je volgende project beginnen de baby kamer wij nou ja papa zet ik het weekend ook lekker buiten neer zodat die de aanslag weer weg kan halen van de tegels en de rest van de tuin weer beetje aankant maken zodat we eerdaags ook weer is wat plantjes kunnen planten en dat konijntjes weer lekker naar buiten kunnen en lekker daar in hun eigen stukje tuin plezier kunnen maken