Ah !!! Die zijn leuk zeg ! Was ff Loïs dr kamer opruimen...nichtje was hier ff met mn broer...bakkie doen Ongelovelijk wat n bende die kids in no time kunnen maken zeg ! Maar tis weer aan kant
Hahahahahaha.. ik kan me wel wat voorstellen.... alsof iemand een bom in de speelgoedkist heeft gelegd Maar wel naar voor jou, dat jij moet opruimen...
Kan me hele goede voorstellingen maken van hoe het er bij jou uitzag.... het is tweedelig... ja voor jou een hoop werk, maar tegelijkertijd betekend het ook dat ze veel plezier hebben gehad... Apie zou vandaag een gesprek hebben met de gyn, maar de afgelopen dagen liet ze haar neus elke dag wel zien... alleen gister en vandaag dus weer niet..... en aangezien het al zo erg rommelt bij haar....
Ik dacht dat zij vooral wilde dat hij snel gehaald zou worden maar wel voorbereid, dus niet met spoed het ziekenhuis in.... Het is wel spannend...
zo ff dekbedovertrek op maar maken voor loïs dr bed ik ga n poppenbedje maken voor dr verjaardag ...ik hou stof over van dat overtrekje...heeft dr pop t zelfde als zij zelf
jupz...t is een oud bedje dat man zn opa nog heeft gemaakt voor man zn zus hij is alleen heel hoog en echt ouderwets zeg maar ik ga m ombouwen dattie een beetje op dr eigen bed lijkt
Het gaat hier met ups en downs. Zoals je al gemerkt heb schrijf ik niet zoveel meer mee op het forum. Ik heb op dit moment niet echt de behoefte om te praten over baby´s, luiers, cosultatiebureaus, zwangerschapskwalen, enz. Ik kan daar toch niet over meepraten en het confronteerd me constant met het feit dat ik dit niet heb en misschien nooit zal meemaken. Het is misschien egoistisch, maar ik denk nu even aan mezelf. Ik wil mezelf niet nog meer verdriet aan doen dan ik al heb. Morgen beginnen we aan onze laatste poging. Morgen zet ik weer de eerste spuit. Eind maart naar het ziekenhuis om te kijken of de eitjes goed zijn gegroeid. Dus waarschijnlijk in april een terugplaatsing. We gaan ongeacht kwaliteit voor 2 embryo´s. Als ik bedenk dat we pas in april meer weten...dat maakt me heel verdrietig. Ik ben het wachten zo zat! Veel liefs voor jullie allemaal. Ik kijk af en toe nog wel hoe het hier gaat, maar schrijf even niet mee. Komt misschien wel weer, over een tijdje.
@Es Het is helemaal niet egoistisch dat je dit doet. Als het voor jouw te confronterend is moet je het ook niet opzoeken. Ik ga heel hard duimen dat deze poging nu wel slaagt. Sterkte en een dikke knuf voor de aankomende tijd.
ess het is helemaal niet ego ik snap je meis het is zo frustrerend dat jij niet lekker mee kan kletsen maar hoop dat dit keer eindelijk gaat lukken meis ik ga weer heel hard duimen en kaarsje branden voor je dat het nu een geslaagde poging word meis dikke knuf en sterkte