oww lekker chocoladetaart ik heb het weekend ook weer een taart gemaakt voor de verjaardag voor mijn zus. met banaan-choco vulling...
heel erg lekker... Ik heb voor het recept drie verschillende gerechten gecombineerd.... hij was heel goed gelukt alleen de vulling was iets lobbig... Smaakte er trouwens niet minder om Maar uit weer een ander recept daar weer een oplossing voor gevonden... dus de volgende keer gaat het gewoon goed!! Ja het gaat snel he... 25 weken.... nog 12 tot 17 te gaan....
Chocolade/banaan is ook heel erg lekker....ik heb een idee voor een recept.. maar die ga ik heel even voor mezelf houden.... ze hebben elk jaar bij de hema zo'n taart bak wedstrijd.... denk dat die daar perfect voor is.. (wel even kijken of hij in het echt zo goed smaakt als ik in mijn hoofd heb bedacht..)
miss ow dat klinkt ook heerlijk choco banaan jammieeee en wat ziet die er mooi en lekker uit krijg er echt trek van ik heb zin in taartttttttttttttttttttt gekko ik wil best proefkonijn/jury zijn hoor voor die taart die je in gedachten heb voor de bak wedstrijd hahaha
Je bent ook gemist Miss.... Iemand al uitzicht op de lente trouwens?? Hier heb ik crocussen en 1 sneeuwklokje... en een sterhyacint in de tuin Allemaal vorig jaar geplant... En de aardbeien zijn ook al de nieuwe scheten aan het maken...
@gekko, haha ik vraag me eigen net af of ik me woonkamer in de zomer/lente stand moet zetten of dat ik hem toch nog even in de herst/winter stand moet laten staan... en ik ga van de week ook ff mijn plantenbakkies bij werken.. maar verder eigenlijk nog niet zoveel van gemerkt.
hhaha gekko als je man al happig is dan komt dat vast goed zal het vast een lekkere taart zijn hier in de tuin nog niet echt lente maar moet ik ook zeggen dat we nog niet veel geplant maar willen we wel eerdaags gaan doen
Bren logisch jij hebt je tuin net vorige zomer gekregen.... deze tuin is al 30 jaar oud.... dus er zat al wat in.... al zaten er geen bolletjes in....die heb ik er dus vorig jaar ingeplant... en daar heb ik nu plezier van.... De aardbeien had ik al in een pot op de flat.... en ze blijven terugkomen... Ik dacht even dit jaar dat ze de geest zouden geven.... ze waren flink verzopen en toen kwam die vorst eroverheen.... maar er komen dus weer jonge planten aan....
Miss hoor je ook niet s'avonds de merel luidkeels zingen? Dat is voor mij vaak wel al een teken dat de warme maanden eraan komen.... Ik zie de knoppen aan de bomen en struiken langzaam dikker worden.... vrouwtjeseenden hebben steeds minder rust in de sloot.... en vogels vliegen door de lucht met takken, twijgjes en ander spul voor een nest...
uhmm nee niet echt, ik heb wel als ik op zaterdag ochtend om 07:15 de deur uit ga naar het werk dat ik de vogeltjes hoor fluiten en daar wordt ik zoo blij van