December Chica's Vol. VIII

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot later!! Sterkte!

2. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    zo...hoop dat ik dr nu niet meer uit hoef vandaag

3. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    goedenmiddag dames

diana lekker dat je weer lekker de oude bent en weer lekker in je vel zit :)
    en weer 1001 idee hebt erg fijn meis

hoe smaakte de cocoscake est?

hoe gaat het verder met iedereen?

ben zo benieuwt hoe het nu bij apie is hoe het nu met haar gaat of de kleine er al is hoop dat we snel wat horen van haar

hier gaat alles lekker kleine man word steeds drukker hihihi
    echt heel die buik gaat af en toe heen en weer :)

4. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    hey bren ! leuk he die wiebel buik
    ben ook erg benieuwd naar apie

5. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Da's balen @Dianana Zou lekker zijn als dat nog een tijdje weg bleef. Ik ben (fingers crossed) nog steeds niet ongesteld :)
    Was alles in orde vanochtend?

@Bren Hij was erg lekker, ik heb de helft v/d verpakking gemaakt. Dit weekend de andere helft.

6. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Ja alles ok...ze hadden t net zo goed over de telefoon kunnen doen...paar vragen en klaar was t

7. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Dianana Irritant is dat, moet je daar helemaal voor de hort op.
    Ik ben de gelukkige huisvrouw aan t kijken. Wat een bizarre, heftige, emotionele film is dat.

8. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Ken m ook esth...pffft wat n film he, t zal je gebeuren

9. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    goedemorgen lieve dames!

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen iedereen!!

11. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    goedenmorgen dames

est lekker dat bij jou nog steeds de ongi weg is :)
    en dat de cake goed smaakte

diana ja echt super leuk om te zien dat heel me buik zo beweegt

ook die film gekeken zeker heftig vooral omdat ik zeer vergelijkend mee heb gemaakt met een tante
    maar ga ik niet hier neer zetten als je het wil weten stuur maar een pbtje dan kan ik het wel vertellen maar doe het niet zo hier

12. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?!

ik ga vandaag een dagje werken tot 20:30 daarna naar m'n zus (die 's jarig) en dan morgen een vrije/drukke dag voor de boeg, ik ga alle slaapkamers leeg halen, schoonmaken van voor naar achter en dan alles omgooien:):D
    hopelijk heb ik morgen avond nog een beetje fut want dan hebben we personeelsfeest van m'n mannetje zijn werk, zaterdag werken, zaterdag avond helemaal NIETS en zondag naar m'n beste vriendin in Sneek! en dan is het weekend alweer om :(

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb peper in mijn ;) dus ik ben druk bezig vandaag, en morgen... en ik moet oppassen want anders ben ik zaterdag en zondag ook druk.... en dan maandag weer.... dus.. tsja....

reden... de 17e vieren we de verjaardagen van mij, mijn man en mijn zusje.... en dan wil ik eigenlijk... eigenlijk een speciaal kamertje af hebben...;)

14. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hallo dames!

Sorry dat ik niets meer heb laten horen... het ging allemaal niet zo goed!
    Vorige week heb ik de hele vrijdag allerlei onderzoeken gehad. De baby was te rustig, (heeft dat inmiddels gelukkig wel hersteld hoor!), mijn vruchtwater was te weinig, ik had weeen, en 'buikgriep' dachten ze. De ene gyn was vast van plan om de baby te gaan halen, maar mijn eigen gyn vond dat niet nodig.
    Lang verhaal kort: na alle onderzoeken konden ze geen reden vinden waarom de kleine zo rustig was. Vruchtwater was er nog voldoende, en hij is idd wat klein, maar niet te klein. Als hij helemaal niet meer gegroeid was hadden ze m gehaald. Nu dus niet.
    Uiteindelijk naar huis gestuurd.

Vandaag moet ik weer, maar ik verwacht niet dat mijn gyn meer actie zal ondernemen dan vorige week. Bizar hoe dit van gyn naar gyn kan verschillen!

Ik heb niet alles bijgelezen, maar ik begreep dat ess weer gestart is? Miss en mel weer een volgende ronde? Hele dikke knuffel voor jullie meiden!

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    En wij maar denken dat er van alles gebeurd was!! en de kleine was gehaald...

Wat een ongelofelijk gedoe zeg!! Je houdt het toch wel bij.. over een paar jaar een boek ervan schrijven en dan de rechten verkopen....

Gaat het wel goed met je nu? En hou je het nog uit? Je moet nog 7 dagen wachten volgens je banner...

16. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Nog maar een week idd. Het is nog te doen, maar dat wisselt wel de hele dag door hoor. Het ene moment denk ik: mwa, zo lukt dat nog wel een weekje, en het andere moment sta je op het punt de verloskamers te bellen.

Nog steeds overgeven en diaree. En maagpijn on normaal!!!
    Wat betreft de weeen is het op het moment wat rustiger. Durfde ze op het zh nog tegen me te zeggen dat die weeen alleen maar fijn zijn.. Die doen het belangrijke voorwerk he mevrouw. Gaat het straks allemaal wat sneller! Dah!!!
    Ik zeg sneller voor wat?! Ongeloveloze doos... Wist niet eens dat ik een ks moet hebben.

Ben benieuwd wat de gyn allemaal te vertellen heeft vandaag. Het gesprek dat vorige week zou plaatsvinden heeft uiteindelijk niet plaatsgevonden. We weten dus nog steeds niet precies wat we mogen verwachten.

Hoe gaat het hier?!

17. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$:$
    Wat een hork.... ik wil niet eens denken aan wat er gebeurd als het allemaal sneller zou gaan...
    ik blijf erbij.. je zou denken dat er tenminste in een ziekenhuis er iets is als een algemeen patiëntendossier.... ik bedoel... ze hebben er computers en een centrale server.....
    Hoe moeilijk moet het zijn om een voorblad te maken.. je toetst een naam in.. en de meeste belangrijke zaken staan op een rijtje... dus als er iemand binnenkomt op de spoedeisende hulp (of een andere afdeling)dat ze gelijk zien..

Deze mevrouw is... krijgt... mag niet....bijzonderheden...

Maar hier gaat alles goed. Dinsdag het hartje weer gehoord.. het klopt goed.... bm loopt 1 vinger voor op de groei... wat dat dan ook mag betekenen....

18. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    hellow all

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hia Diaan..

hoestie?

20. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    apie...pfffffffft...zou langzamerhand gek worden (ben ik al geweest ...doen we niet nog een keer)
    gekko ga je dat redden dan voor de 17e?
    hoe is met je eendje?

Deel Deze Pagina