December Chica's Vol. VIII

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Pas je n beetje op gekko ! Werk je niet over de kop he

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik pas een beetje op;) Dat is goed.:p

Als ik nu door buffel..... dan is alles over anderhalve week klaar... maar dan ook echt KLAAR....(hoop ik)

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ff met elektriciteit spelen:cool:

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    De lamp hangt... de schakelaar alleen nog niet.... er komen heel veel draadjes uit de muur en ik zie het heel even niet meer.... Ik kan daar nog een hele week naar kijken als ik wil.... maar besluit nu maar even nog een paar kleine (low brain) klusjes te doen...

Dan heb ik gedaan vandaag, schuren, afnemen en schilderen, lamp ophangen. herstel schade houtwerk. Twee wassen draaien, plakplinten plaatsen en een klein stukje plint terugplaatsen....(maar die laatste twee ga ik nu dus doen)
    Ik moet nog ff een lijstje maken voor de schappies en de lege flessen in een tas mikken en dan vindt ik het een mooie dag geweest....

5. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Jeeeemig gekko ik wordt al moe als ik je verhaal lees!
    En miss dat is erggggg pijnlijk!

Ff de overbluffende factor erin smijten gekko: 6 maart mijn jongste jarig, 7 maart mijn jongste zusje, 9 maart mijn schoonmoeder en schoonbroer, 15 maart de baby en mijn schoonzus,10 maart een goede vriend. Dussseuh, nie klagen he ;)! En wat het kost! Mijn schoonvader is eind februari en mijn man (met tweeling broer) begin april. Het is altijd crisis hier aan het einde van april!!

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 229168

Hier het kroontje...

Apie... ik heb hier gewoon niet zo'n grote familie... maar bij ons begint het direct na kerst en na de verjaardag van oma komen we in weer iets rustiger vaarwater....

Maar jij hebt het wel druk in maart zeg!!

7. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Wat leuk gekko !

8. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Gekko Gaaf die eendjes!
    @Apie !ah 37 weken. Maar dan kan t eigenlijk toch ook wel. Ik bedoel op n gegeven moment is het mooi geweest, t is een zware belasting voor je lichaam op deze manier.
    @Dianana Ze vond t zwemmen heel erg leuk, ze kraaide het uit van plezier.

9. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Ah gaaf esth.! Binnenkort weer ?

10. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Beau lacht nu echt...zooooo schattig...dan smelt je hart gewoon

11. Esthertie

@Dianana Ja we gaan over 2 weekjes weer. Volgend weekend ben ik er niet. Aaah zo lief is dat als ze 'onbewust' lachen.

Ik heb een paar foto's in mijn album gezet. En mijn moeder belde net. Ze heeft toegangskaarten voor Artis gewonnen, super leuk. We gaan ergens in juni :)
    Gister hoorde ik dat mijn nicht voor de 2e keer een miskraam heeft gehad. Zo sneu voor ze, hij heeft namelijk een rare ziekte waarvan ze niet precies weten wat het is. Ze hebben echt al 2 k*t jaren achter de rug en nu dit 2 keer.

12. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    gekko de eendjes zijn super leuk geworden :)

est wat leuk dat alika het zo leuk vond het zwemmen
    maar wat vervelend voor je nicht al 2 x een miskraam pffff

diana ja zoooo leuk die lachjes van die kleintjes :)

hier alles goed nousje zo weer naar huis brengen ze gaat met de moeder mee al had dat niet gehoeven van haar mochten haar ook vanavond brengen ze hebben een half vaste feest van de carnaval ofzo iets nou wij dachten dus laat nousje maar lekker mee gaan doet ze ook is wat met de moeder
    en het was ook niet ons weekend ze moest weer is weg tja hadden wij ook gewild naar de sauna maar wij blijven wel thuis
    nu gaan we over 2 weken naar de sauna gister maar ff gereseveerd en dan wil ik echt een keerrrrrrrrrrrrr hahaha

13. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    hoi meiden!!!!
    sorry dat zooooo lang niet geweest ben !! is er druk met nagels op het moment!!!
    iemand nog een update ? zijn er nog speciale veranderingen?

14. Esthertie

@Bren Ik dacht dat je ondertussen al wel geweest was.. nu wel gaan he!
    @Beppie gezellig!
    @Apie Hoe is hij bij jou?

Wat een weertje. Ben vandaag naar de stoffenmarkt in R'dam geweest. Heb gave stof voor de kussens voor de steigerhoutenbank in de tuin gekocht. Nu nog ff naaien. En as weekend heb ik een yogaweekend in Epe, nu duimen voor net zulk weer als vandaag.

Jullie hebben vast ook van t weer genoten...??

15. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    yogaweekend in Epe heerlijk zeg!!! wat zou je ontspannen terug komen :)

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen mensen!

Hier wel in de tuin gezeten.... maar ook in de berging gewerkt met z'n tweeen.... we zijn nu de puntjes op de i aan het zetten.... en we krijgen de lamp niet meer aan.... we zijn bang dat er tijdens het plaatsen van de gipsplaten een verbinding is onderbroken en er dus geen stroom meer heengaat.... Moet dus een elektricien laten komen....

17. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig.. ik lees net het onderschrift van mijn banner.... nog minder dan 100 dagen:$

18. Esthertie

@Gekko Balen van de lamp :( Ga je binnenkort wel foto's spammen van het kamertje? En nu lekker aftellen! :)

@Beppie Ja heb er zin in, alhoewel ik vrij ontspannen ben van mijzelf haha

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaha, esth zo is het leven... dachten we.. dit weekend komt het af.... de schakelaar heeft best veel tijd gekost... en zit op een plaats waar een kast bij moet komen te staan waar de voorraad ingaat;) Je kent het wel.... Nu moet er dus eerst iemand naar kijken.... dan kan de kast.. en dan de voorraad. Ach.....
    Maar als het af is komen er foto's.... ik heb jullie er lang genoeg mee lastig gevallen..

Klinkt trouwens wel lekker... een yoga weekend....

20. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    goedemorgen lieve chica's!

Deel Deze Pagina