Niet misselijk. Wel heel veel dromen.... echt heel veel. De babydromen zijn vaak nog het ergst.... raar maar waar... dan heb je een baby volgens de droom en dan is er ergens een luidspreker die overal op en aanmerkingen op heeft. Ik wordt helemaal knetter van die droom.
ow ik moet trouwens nog ff wat kwijt. dinsdag ochtend zit ik met die kleine op de bank begint ze er ineens over dat haar oma oma (mijn oma dus) een sterretje is geworden. dus ik zeg tegen haar ja dat klopt lieffie. en toen begon ze over mijn moeder (die noemt ze oma sterretje) dat ze haar oma sterretje nooit meer zal zien begint ze ineens heeeel hard te huilen en zegt ze tantie ik wil oma sterretje zo graag knuffelen maar ik kan haar nooit meer knuffelen want ze is een sterretje. Bekijk bijlage 214150
Aaaahhh.... Miss... als er 1 ding is waar ik wel last van heb deze zwangerschap is het waterlanders...... Jullie hebben elkaar toch wel een stevige knuffel gegeven toen.... toch??
Hebben jullie op nu.nl die foto gezien van beatrix....wat n verlopen kop heeft die zeg !!!! Wist niet dat t zo erg was.. Jammer is dat he miss... Als ik bij ons kijk...ik heb mn ouders nog...man heeft niks meer Dat Loïs werd geboren had ie zn moeder nog... Toen ik gek werd had ie niks meer...nu wordt zn 2e kind geboren... Kan t niet meer delen...kan me voorstellen dat je je dan best alleen kan voelen... Dikke knuf miss
aaaah miss wat sneu voor haar maar voor jou ook best lastig douchse dian ik heb net ff vk gebelt voor die echo in het ziekenhuis waar ik waarschijnlijk recht op heb de assitent heeft er een notitie van gemaakt en moet het de 24ste gewoon even bespreken dus ben benieuwt miss binnenkort extra echo
@all, ik heb haar een dikke knuffel gegeven, maar wist verder niet zo goed wat ik moest zeggen. ik ga maar eens op weg naar m'n werk fijne dag vandaag meiden... xxx
Bren...sinds januari vorig jaar...heb je je ook recht op n liggingsecho he !...met 36 weken geloof ik
Loïs straks naar de psz...ik ga linnenkast opruimen... Hoop ik.. Jij? Alsk bevallen ben zal ik m maken... Heb steekjes in mn buik