nee deze week niet, ben blij dak ff rust heb deze week. we zijn zo druk de laatste tijd... jij nog wat leuks doen deze week?!
Druk druk druk.... Zaterdag de verjaardagen van mijn zusje, mijn man en mijzelf... zondag hopelijk een beetje rust....
Morgen dames! Bedankt voor je mailtje gekko! Helaas...ik ben nog thuis. Gisteren tegen half 5 kreeg ik telefoon van het zh. Er is een fout gemaakt bij de planning... Ongelovelijk!!! Ik hoef dus pas morgen binnen te komen, en wordt vrijdag verlost. Ik heb er geen woorden voor. Wat een sukkels zijn het daar! Dus we zijn opnieuw de uren aan het aftellen.... Domper hoor dit!
Geloof me dat het huilen me nader staat dan het lachen! Het opnamebureau vrouwtje zei nog "het is maar 1 dag langer mevrouw. Voor ons is dit net zo vervelend" . Ze hebben daar totaal geen inlevingsvermogen! Ik schijt 7 kleuren stront voor die operatie, en dan mag je gewoon nog 24 uur extra! Man, ik ben vrij relaxt normaal gesproken, maar ik zat er al zo tegenaan te hikken, nu dit. Ik vind het onmenselijk.. Alles geregeld en in gereedheid gebracht voor de 3 andere kinderen, moet je alles gaan omgooien. En het ergste vind ik: ze belde me vorige week op dat ik eerder moet binnen komen ivm de long voorbereiding. Toen hadden ze al moeten zien dat ze een fout gemaakt hadden. Tja zegt zei, dat kan ik nu niet meer terug zien!
Ze zei waat??!!?? Hoe kan ze ins hemelsnaam weten hoe vervelend het is voor jou???? En dan nog zeggen ...... wat een..... AAARGGG! Dus welk ziekenhuis is het? Dan ga ik dat doorsturen naar een bedrijf met planningssoftware.... Ik geloof dat ze wel een nieuw programma kunnen gebruiken.... Dat inlevingsgevoel probleem wordt lastiger......
Dat inlevingsgevoel moet er in geslagen worden denk ik! Ja.. tot nu toe hebben ze geen bonus punten verdient hoor! Had ik nu vorige week maar wel doorgedramd dat het genoeg was. Wilde ze me doorverbinden met de gyn. Waarom?? Ja kan je daar je beklag doen zei ze.. Ik zeg: jullie hebben die fout gemaakt, de gyn toch niet?! Ja echt he.. tis dat ik van nature een super geduldig engeltje ben met een heel groot hart en vrijwel agressieloos door het leven wandel (haha), maar anders had ik r gewoon opgewacht na haar werk hahahahaha!
Hahahahahahaha.. en dan is er nog de kans dat zij die fout niet heeft gemaakt maar een collega.. maar het is wel extreem slordig!! En jij krijgt mag nog een dag in de stress zitten....... Gaat het nog wel een beetje? (buiten de stress voor morgen en al het andere eromheen?)
Trouwens.. ligt het aan mij of zijn er een aantal dames op zp met een bizarre paniek.... ik lees af en toe dingen die aan de vk worden gevraagd of gewoon algemeen waarbij ik zoiets bij heb van.... eehhhmmm tsja.
hey gekko...en all gezwommen en een broek van loos geruild sávonds opgeruimd in huis...zootje speelgoed weggegooid had gister bij de kringloop n leuk tafeltje voor dr gekocht...met vakjes onder t blad voor stiften ed en jij?
Allemaal dingentjes gedaan.... moet ik vandaag ook doen... maar ik heb geen zin Eigenlijk moet ik het kroontje op het hoofdeinde plaatsen.. maar ik ben zooo bang dat ik het dan ergens verknal...
ja straks vermoord je weer een eend! nee hoor t zal vast goedkomen gekko...ben zo benieuwd naar t eind resultaat
goedenmorgen dames jemig wat een pokke ziekenhuis is dat zeg pfffff wat een super gevoel hebben die mensen zeg not echt die lui zou je toch iets doen grrrrrr zo kun je toch niet om gaan met je patiente echt niet normaal hoe gaat het verder met iedereen? hier gaat het goed lekker uitgslapen hihihi en gister avond kwam de buurvrouw nog ff snel langs ze had nog een stel zwangerschaps kleren en die ze niet meer aan deed ze heeft nog genoeg super aardig en een nijntje muziek doosje had ze ook voor ons had ze er 2 van hihihi
wat voor kleur wordt jullie kamertje gekko? nog geel ? en bren ...schiet t bij jullie al op ? heb je al pics?