Ok.. nou ja.. ik heb het al idd... maar goed... dan weet ik dat voor de volgende keer.. Veel plezier in het bos... heb ik ook wel zin in, maar de elektricien komt zo...
ach...ja dan zit je vast... vind t ook niet echt bosweer...maja morgen zou t echt mooi worden...hoop dat ze t goed hebben
Ik ga een soapserie schrijven denk ik.... Ze belde laat in de ochtend van het zh. Moeder kind afdeling. Waar ik bleef? Hoezo? Ik hoor gisteren dat ik vandaag niet hoef te komen! Nee zegt dat vrouwtje, de gyn heeft gebeld dat hij u toch liever vandaag al binnen heeft ivm de longvoorbereiding. Nou echt he!! Schijt ziek wordt je hier toch van?! Uiteindelijk een andere gyn gesproken, die snapte r niets van en zou het navragen. Dan bel ik vandaag nog terug, maar als je niets hoort is het gewoon morgen.. Nou dan duurt een dag weer heel lang, dus ik heb zelf nog maar ff gebeld. Die gyn over de zeik want we hadden afgesproken blabla. Ik zeg ja, maar ik heb 3 kinderen waar oppas voor geregeld moet worden, dus niet zo fijn als jij dan om 5 uur gaat liggen bellen dat ik TOCH moet komen. Affijn: morgen is nog steeds goed..... pffff zenuw lijers ... (heel onaardig van me). Zou ik hier de film rechten voor kunnen verkopen whahahahahaha
Hier schijnt trouwens het zonnetje lekker! Ik ga nog ff in de tuin hangen denk ik! Mocht ik jullie niet meer 'zien', dan laat ik volgende week gelijk iets horen als ik weer naar huis mag!!! Of het moet zijn dat ik via het zh op de wifi kan, maar de laatste keer lukte dat niet. DOEI allemaal!!! Hele dikke knuffel apie3 bijna 4
Wat een goed ziekenhuis Apie... Daar ga je met een gerust gevoel naar toe!! Heel heel veel sterkte... Zeg je wel even dat het om een geboorte gaat en geen open hart operatie... Krijg het gevoel dat je je beter kan indekken daar....
Ik las alleen de laatste pagina en begrijp dat ze de kleine morgen gaan halen bij Apie. Veel sterkte en succes!! Lady's ik ben er de aankomende dagen niet, morgen druk en van vrijdag t/m zondag yoga weekend. Als jullie weten als de kleine is geboren wil iemand mij dan even een pb sturen..?? (bedankt) Tot over een weekje!
Whoehoe !!! hebben meegedaan aan n fotowedstrijd en je kon kaartjes winnen voor nijntje de musical... hebben kaartjes gewonnen !!!!!!!!!!!!!!!!!! 4 kaarten ...zoooooo gaaf
goedenavond dames apie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel s6 en en sterkte in het ziekenhuis ik ga voor je duimen en aan je denken meis diana wat leukkkk super hoor dat je heb gewonnen en ja kamertje is zo goed als af alleen de muurschildering moet nog en moeten nog ff wat verf hier en daar weg halen maar zal eerdaags is foto`s maken en posten
leuk bren ...ben benieuwd! ja zo gaaf ... ze kijkt vaak de musical op tv...nu mag ze d'r heen idd esth. heel veel ontspannen plezier!...zal je wel pb-en als we wat weten
goede avond meiden, hoe is het hier?! hier gaatie helemaal goed, 'k heb net lekker een weekendje weg geboekt! Heerlijk een weekendje Erperheide in september met 400,- korting..