ja konijnentje zijn al lekker aan het rond rennen in hun stukje tuin en genieten van de zon en de katten en hond ook
ik ga Loïs ff verkleden voor de schoolfotograaf en breng dr dan dan weg daarna ff bakkie doen bij szuster... tot later mss
Nee niet echt... stond in de voortuin een deur te schilderen... heb het water uit het aquarium bij de planten in de tuin gemikt... (planten doen het goed op vissenpoep) En heel veel hier en daar klusjes... wel lekker met de deur open... heerlijk...
goedenmorgen dames het ziet er nog niet echt zonnig uit he gekko maar heb net wel ff buiten gezeten lekker wakker worden met de vogeltjes hihihi en vond wel lekker nog beetje fris maar wel lekker
vanmorgen was t niet zo koud nog voor t gevoel (was 4 graden) maar nu begint t waaien en voelt t echt koud! hoef dr als t goed is niet meer uit gelukkig
Ik moet nog boodschappen doen.... Owh Diaan ik heb gister teveel gedaan en moet vandaag echt zuigen en dweilen en taarten bakken.... maar ik ben gaar, hangerig en ik heb pijn in mijn rug en een frisse tegenzin... wees even streng voor me... ik luister niet naar mezelf...
owja...verjaardag het weekend he ! alvast gefeliciteerd gekko ...hup ga 's wat doen (maar wel rustig aan he )