Ik wil niet.... hahahahaha.. ik heb vanmorgen al de badkamer uitgesopt en het oud papier bij elkaar geschraapt... en een kitrand gemaakt en een deurpost geschilderd..... en ik ben het dus zat nu.... Maar ik ga wel ff de stofzuiger erdoor gooien....
nou...je luisterd dus ook niet naar mij maar eigenlijk is t ook beetje onzin om te gaan dweilen als je allemaal mensen binnen krijgt ! kun je beter na de verjaardag doen
Ehhhmmm ik heb de vloer geen sopje meer gegeven na het stucken... zit en mooie witte waas over mijn vloer Maar... pfffff ik ga maar even stofzuigen... *zucht* (ff aanstellen)
Hahahahahahahahahahahahahaha.. mijn zusje snijdt nog liever haar arm eraf. Hahahahahahaha Helpen *snif* Man wil wel helpen... maar die is nu centen aan het verdienen... Die gaat vanavond mee boodschappen doen.. maakt vanavond een appeltaart.. enz...
pffft ik moet 20 vogeltjes maken...heb ze net geknipt...nu nog de vleugels en snaveltjes knippen en dan kan ik ze in elkaar gaan zetten
hoi meiden!!!!! ben deze week weer begonnen met werken !!!!! pppfffff wat valt dat tegen zeg elke dag 5.30 op!!!! heb niks terug gelezen maar zag dar er een jarige was?
Nou...lig eindelijk in bed...avondje doorgebracht op kinderafdeling in t zh...Beau kreeg in ene koorts en schuimend speeksel op zn mond en hij kreunde steeds...ook in zn slaap..arts van de hap dacht hersenvliesontsteking...doorgestuurd naar t zh...aan de hart en adembewaking ...kunnen niks geks ontdekken. Mochten blijven om ons gerust te stellen maar we zijn naar huis gegaan aangezien er medisch geen reden voor was... Loïs slapend opgehaald bij oma (lag op opa zn borst te slapen) en die kon ik zo uitkleden en in bed leggen zonder dat ze wakker werd Beau ligt nu tussen ons in in de wagenbak Kga nu lekker slapen...tot later Xx
gaat beppie, hij slaapt en is rustig...krijgt paracetamol..dus heeft nu geen koorts iig... vind m nu vrij koud en klam...maar ff afwachten hoe is t met christiano?
Diaan wat een schrik zo op de late avond!! Hopelijk was het gewoon een nare bacterie waar hij heel even last van had...en waar hij nu dus zijn afweer voor heeft!! Taarten zijn: appelkruimel, arretjenov en een framboos/bosbes boltaart. Fijn weekend iedereen!!