Ka is vannacht geweest omdat de vlekjes nu ook op zn hoofd en gezicht zitten...evt virale infectie of de 5e of 6e ziekte...heeft erg last van zn buik steeds...heeft weer paracetamol gehad...pffft...kan geen ziekenhuis meer zien
goedenmorgen diana he bah wat vervelend dat baeu ziek is hopelijk knapt die snel op en mag die snel naar huis snap dat je ziekenhuis ff niet meer kan zien meis ik hoop dat jullie snel weer naar huis kunnen duim voor jullie en dikke knuf dian
Tnx bren. We mogen niet weg ivm evt uitdrogen door diaree. Krijgt evt sonde als ie verder afvalt Hij zit onder de rode vlekjes
aaaaaah gos wat vervelend voor je kleine man voor jullie natuurlijk ook maar hoop dat die snel opknapt weten ze al wat het is of waar vandaan kan komen? sterkte meis
Goed geslapen vannacht...werd wakker zonder vlekjes, maar die komen nu weer op Hij zo onwijs gelachen naar me ! Met geluidjes dr bij...smelt
Good morning lady's, ben weer terug. @Dianana Wat een rot dagen (en nachten) heb jij achter de rug. Ben je nu weer thuis of nog in het ZH? @Gekko Hoe was je verjaardag? En is er nog nieuws van Apie?
Goedemorgen iedereen!! Diaan hoe is het nu? Weten ze al meer? Esth ik dacht dat we pas aan het eind van de week of volgende week meer zouden horen van Apie... Die had geen wifi in het ziekenhuis...
ik heb een topicje geopend. hebben jullie dit (al) geregeld of wil je er liever nog maar niet over na denken?! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/344549-jij-wensen-qua-uitvaart-op-papier-gezet.html
Ik denk er over na.. maar mag dat niet van mijn man Maar ik moet zeggen... met zo'n zonnetje... denk ik er ook niet over.. dan denk ik aan zelfgemaakte icetea en lekker in de tuin zitten
@Gekko Aah dan pas, ben zo benieuwd hoe het gaat met haar en de kleine. @Miss Nee heb dat (nog) niet gedaan. Eerst maar eens ons geregistreerd partnerschap regelen en dan mijn uitvaart.
Zijn nog in t zh...ik moest net nog naar de psyg en hoef dr nu niet meer heen en ik ben ook meds gestopt
Diaan dat is op het persoonlijk front weer een stap voorwaarts!! Heerlijk... Maar hoe is het nu met Beau? @Esth, ik moet je zeggen, ik wil ook wel weten hoe het gaat... Ik hoop echt niet dat we tot volgende week moeten wachten
Beau heeft minder vlekken op zn hoofdje maar heeft ze nu op zn beentjes. Hij heeft goed geslapen vannacht. Nog wel diaree. Arts komt geloof ik rond 12 uur. Afwachten weer. Zodra ik wat weet zal ik t melden
@Dianana Fijn dat je voor de laatste keer bij de zielenknijper bent geweest en dat je daar nu vanaf bent. Nu nog even wachten op de arts, wel prettig dat Beau vanacht goed heeft geslapen. Een goede vriendin van mij vertelde vorige week dat ze 12 weken zwanger is, vind het zo leuk. Een vriendje/innetje erbij voor Alika.