Ik heb het vermoeden dat ik hier ook al langer een golfbuik heb.. ik heb hem alleen nooit eerder kunnen ontdekken... (iedere keer als ik keek werd het stil) Maar idd.. ze lijken door te hebben als je kijkt.... en dan stoppen ze...
ja zooooo jammer is dat als ze dan weer stoppen wil het zo graag een x vast leggen maar tot nu toe werkt meneer niet mee
Miss dat steekt idd..... maar je kind zegt dat niet hoor... en als (lees goed als he) dan maak je er gewoon een grapje van... zoiets van.. ok dan wordt oma jou mama en ik jou oma... (ofzowiets.. of je stuurt ze naar bed.. kan ook)
Loïs zegt ook wel eens dat ze vind dat ze een stomme mama heeft...maar als ze naar bed gaat is t ...mama ...hou van jou ...voor altijd en altijd he
Owh Lois... Ja voor haar is hij denk ik wel super... Maar is ze alweer uit haar vorige fiets gegroeid? (dacht dat je vorig jaar een fiets had opgeknapt..)
ja das die grote driewieler...daar past ze nu net pas op...en met die aanhanger dr achter gaat t nog niet...is te zwaar
Dan worden jullie zo'n stel waar mijn man nu groen van afgunst naar kijkt.. hahahahaha iedere keer als hij iemand ziet die een kind leert fietsen zegt ie... ik wil ook.. wanneer mag ik ook... schiet nou op.... hahahaha laatst kwam mc binnen... hij.. ruim maar snel op... ik wil hem pas weer zien als ik hem mag vullen....