Ja klopt... hij is wel een beetje ongeduldig... maar het staat in dit geval wel heel vertederend.... Waren bij een consult over wasbare luiers.... ik zit overal aan met mijn handen... (daar zijn die avonden voor vindt ik...) Hij pas aan het einde.... maar echt dat hij overal aan heeft gezeten en ondertussen een stevige mening erover heeft... Waren er helemaal uit... tot ik dus vandaag heel even op de sites in de uk ben gaan kijken Daar zijn ze nieuw wat je hier voor tweedehands betaald en niet keuze uit 1 soort luier van bamboe.. maar als je kort zoekt wel drie verschillende.... Ik zit nu te twijfelen.....dat wil je niet weten....
Ik heb me er wel in verdiept.. alleen zou ik ze zo graag in mijn handen even hebben.... maar goed.. dat gaat niet.. we moeten gewoon blind keizen
Ik weet ondertussen een aantal verschillen... Bamboe neemt het meeste op.. maar duurt het langst om te drogen... Maar je het ze in alle soorten en smaken die dingen... (al vindt ik de overbroekjes het leukste)
ja ok ...ik snap m ...als je t even vast kan houden voel je hoe t ....voelt heb ik idd ook altijd met kleren online bestellen... wil t liever even aan kunnen raken
Ja mijn man is heel erg laat..... ik krijg een telefoontje als hij richting huis komt... en het is hier stil.... en heb de comp nodig zo.. gaan over wasbare luiers praten Eet smakelijk!!
ik heb heerlijk ff bijgetankt...beau flesje ...dus was ff geen koe met t gevolg dat ik nu dus moet kolven...anders plof ik
Dan ben je geen zuigkoe maar een melkkoe.... *zucht* wat een stom grapje van me... Maar Beau heeft ook doorgeslapen? Gaat het alweer beter met hem?
@Dianana Heb je ook zo'n 'hekel' aan het kolven? Afgelopen weekend moest ik het 2,5 dag doen en had daardoor een verstopt melkkliertje (auw) Gelukkig heb ik nu wel weer een voorraadje. Ik ben vanochtend gaan wandelen met een vriendin, we zijn gewoon 4 uur weggeweest (incl. drankje op terras en plantjes kopen). Die kleine vond t heerlijk, hier een leuke foto van de takkenbende Bekijk bijlage 232158