Hij vond t niet leuk !... Maar goed ... We hebben t gehad...over n maand weer...en dan n maand later weer !... Dan pas weer met 9 mnd
Nou Loïs heeft m nu dus te pakken...de hele nacht al bezig met r... Enorme diaree en steeds spugen...niet meer van t hoesten want dat doet ze haast niet meer...ze is echt misselijk...arme kind
Diaan ik heb gehoord dat er een hele nare griep rondspookt... hoop niet dat lois hem heeft.. je kan er drie weken zoet mee zijn...
Vanmorgen was ze hollands welvaren...wacht t maar weer af. Heb nu alle ramen open...ff frisse wind erdoor Moge ook
Wat raar Diaan.... dus dat is twee nachten ellende en twee dagen niets aan de hand.... Jij bent dus redelijk gebroken vandaag krijg ik zo het idee..... Lekker dagje tuinhangen?
goedenmorgen dames diana je kids hebben wel veel pech he zo zielig als die kleintjes ziek zijn maar binnenkort dus naar de grote school spannend hoor est wat een leuke foto van alika en wat word ze al groot zeg hihihi ik gister naar de vk weer geweest en alles weer goed gelukkig kreeg alleen wel een prikje omdat ik nega bloedgroep heb en de kleine man het posi bloedgroep en ik had woensdag eigenlijk me vb12 moeten halen maar weer is vergeten hihihi dus die kreeg ik gister ook nou dus lekker lek geprikt gister links en rechts in mijn bil hahaha en gister een intake gehad met de kraamhulp dus dat is ook geregeld straks bellen als de kleine man er is en dan komen ze
Morgen Bren.... Lekker dat alles goed is.... en dat lek prikken gaat vaker gebeuren.. ik geloof dat het muggenseizoen weer gaat beginnen.....
gekko die is al begonnen hoor ik had van de week al een x een mug in huis en was gestoken grrrrrrrrrr
Is hij op vakantie geweest Diaan??? Bren ik heb nog geen last gehad.. maar wel al katten die als een dolle door het huis springen.. (dus eigenlijk alleen nog maar lol van de muggen...)
hai meiden Est wat is alika al grooooooottt maar wat een mooie meid zeg!!! ik kom ook ff een paar foto's spammen hihih
hihi Senna heeft gewoon echt bijna geen haar meer over op dr koppie hahaha ben jaloers (positief hoor haha) als ik het mooie volle koppie van alika zie hihihihi
trueeeeeeee wat een mooie meid zeg en wat is ze lekker vrolijk jaaaaa nog maar 9 weekjes ong en dan komt onze kleine man ben zoooooo benieuwt naar hem kan niet wachten