bren thnx!! ze is idd een super vrolijke meid....smorgens krijg ik altijd een brede glimlach als ik dr uit dr bedje haal !! en overdag lacht en babbelt ze er lekker op los hihihihi ik bof echt met haar tis echt een vriendelijke vrolijke meid!! spannend he...die laatste weekjes..ben ook errug benieuwd naar jullie kleine man..
Owh True wat een breede smile!! Jou dag begint dus iedere dag geweldig!! Bren nog maar negen weken voor jou??? Wat gaat dat allemaal snel!!
nee hoor...papa van loïs bedoel ik ..uit zn werk maar dat gaat m dus niet worden...werd gebeld door school ...heb dr eerder opgehaald en ze heeft onderweg naar huis 2 keer op straat gekotst...ligt op de bank te slapen nu maar volgens mij ligt ze te ijlen...kreeg een onsamenhangend verhaal over roodkapje en de wolf...maar ze slaapt gewoon door
Pffff.... ja die is heel gemeen.... ik hoorde dat mensen er mistens drie weken door geveld zijn.... Dat wordt een hoop slappe thee met beschuit als dat zo is....
hihihi...ik vond t vreselijk toen ik m binnen had...bij Loïs ook al had zoiets van ...dat heb ik niet nodig ! hebben m meteen op zolder gegooid
zit t bij jou nog in iets leuks? of zit er iets leuks in ? die van mij zat in een opbergbox...van schoonzus zat in een tummietub
hihi tja gekko...eens zal die kleine dr uit moeten hahaha en achteraf denk je....tis het allemaal waard geweest!!!! diaan...he bah wat zielig dat loïs zo ziek is!!
True dat geloof ik allemaal.. maar ik mag nog dertien weken tot de kleine komt.. en het is echt wel een grote doos... Kan er iets leuks in zitten??? Toch ff kijken.....
Oei.. dat is een verhoging.. dat is duidelijk.... arme meid.. ziek met dit mooie weer...... Maar het is een tummie tub... en ik heb al een badje Hahahahahaha
niet alle kids vinden het fijn om in een tummy gewassen/gebadderd te worden mijn zoons vonden er niks aan hihihi maar ik heb dus ook een badje nu ,maar merkte al vanaf geboorte dat senna het fijn vind als ik haar een beetje dubbel vouw als ze in bad zit en wil ook het liefst zittend in bad hahaha (gaat dus nog niet)maar in zo'n situatie is een tummy dus wel handig hihi is gewoon een beetje aankijken wat die kleine fijn vind! en anders gebruik je hem als emmer om het badje te vullen/legen! diaan arme meid...dan zal dr lich. temp dus een stuk hoger liggen als ze rectaal gemeten zou worden! houd dr maar goed in de gaten en verwen dr maar lekker dikke knuf voor lois