Dat was mijn eerste gedachte.... hij zweert er niet aan te hebben gezeten..... Ik begrijp er niets van... hij weet ook nog dat ik hem in de winkel in mijn handen had... ik ook... hij zei.. gaaf.. maar nu??? Waar is mijn "gave" potje verf!!! Ik hoop dat ik scheel ben... en mijn man hem vanavond zo oppakt.... maar voor nu moet ik dus stoppen met mijn geklus voor vandaag.... als hij niet gevonden wordt morgen maar ff naar de winkel.... (kan mooi in de tijd dat die andere verf aan het drogen is)
hello all gekko... potje met pootjes? miss wat spannend ! hier een miserabel weekend gehad wij gaan eens een weekendje weg loos zie ...toen werd man ziek...daarna mn mams...en nu ik dus...heb de ergste hoofdpijn die ik ooit heb gehad
@gekko, wat raar! er kan toch niet zomaar een potje verf verdwijnen, ik hoop dat je hem snel weer vind! @Dianana, Beterschap!
goedenavond dames miss wat spannend maar wat een goed nieuws meis gekko hahahaha je moest is weten hoe vaak ik iets kwijt ben en dat ik zeker weet dat die ergens moet zijn en dan hele huis over hoop halen en niet kunnen vinden en dan weer ergens heb laten liggen echt of dat ik 10 min geleden bv me sleutels in mijn handen heb gehad en denk zeker te weten waar ik hem neer heb gelegd en gewoon niet kunnen vinden en op een hele ander plek ligt waar ik hem anders nooit zou neer leggen dian he bah zeg allemaal ziek en dat wanneer je weekend weg bent :S hopelijk allemaal snel weer beter
Ejj Bren.. ff een vraagje... maar heb jij op jij opnieuw leren ademhalen??? Of geloof je het wel.. (Ik weet, lekker optijd)
Diaan... wat een naar weekend!! iedereen ziek.... ik geloof het wel.. ik zou idd ook zoiets hebben van... ga ik ook eens weg.. neem een paracetemol voor je hoofdpijn.. en veel drinken en (als je eraan toekomt) lekker rust
Trouwens.... potje verf is terecht.... ik heb het bonnetje gevonden... en daar stond ie niet op... heb blijkbaar al die tijd een schim van een potje verf zien staan ik voel me naar mijn haarkleur
goedemorgen lieve dames, hoe is het hier?! hier gaan je nekharen toch van overeind staan:x http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/346376-help.html
Ze zegt drie keer door bescherming heen te zijn gegaan... maar ze is nog errrg jong...opgesloten in haar eigen wereldje en geen idee wat ze hier heeft gezegd.... Gaat ie een beetje Miss?
ja het gaat wel, gek genoeg ben ik na de afspraak van gisteren bij de gyn soort van opgelucht... enne 3x door de bescherming heen in zo'n korte tijd (ik bedoel ze is pas 19) ik geloof daar eigenlijk niet zo in, 1x oke kan gebeuren, 2x vreemd maar is ook nog mogelijk maar 3x ik bedoel als je dan zo volwassen bent om sex te hebben, weet dan ook dat je van sex zwanger kan raken en dat je de consequenties moet dragen... maar goed das mijn mening...
Gezien mijn moeder in 1 jaar tijd twee keer door de pil heen is gegaan en ik ook niet echt in de planning stond geef ik haar het voordeel van de twijfel... Maar.. hoe ze ermee omgaat is minder... je zou denken dat ze de eerste twee keer toch al meer... lessen had kunnen leren....
goedenmorgen dames alles goed hier? gekko wat bedoel je met opnieuw leren ademhalen? en van dat potje verf hahahahaha maar zo herkenbaar dat soort dingen
een zwangerschapscursus.... Hoe gaat ie met jou? Buiten dan het vervelende dat je het potje verf verhaal herkend.... (echt heel vervelend vond ik het namelijk)