goedenmorgen dames diana ben benieuwt naar het resultaat hoe gaat het hier verder allemaal? hier alles goed
moge all... ik gastraks nog een x pics maken ...en dan nog van t eindresultaat...kwam ook nog een buikfoto tegen van de ochtend op 19-01...die zal ik ook in mn album zetten
Eind volgende week kan ik alles spammen... ik doe het gewoon in 1 keer allemaal... Maar alles wordt wel super... ben nu bezig met de laatste hand te leggen op mijn oude hobbelpaard... die was "versierd" door mijn zusje toen ze een peuter was... Vrijdag wordt alles (als het goed is) in elkaar gezet... dus ik heb morgen om de kinderkamer uber schoon te krijgen...
@Dianana Ik zie alleen foto's die je al op 30 jan. toegevoegd hebt. @Gekko Ik ben heel benieuwd naar jullie kamertje..!? Ik heb vanochtend een wandelwagen parasol en stoelverkleiner opgehaald via Marktplaats. De stoelverkleiner ga ik met ander tafelzeil overtrekken. Hij is nu oranje en dat vind ik niet zo mooi. Alika is echt snot verkouden, ze wilt bijna alleen maar slapen.
@Gekko Jawel hoor, we gaan zo lekker in t zonnetje in de tuin spelen. Kan ze daar toch een frisse neus halen
Ik lig in bed nog even te lezen op zp en zag in t topic van anz dat ze nog knul krijgen ! 3 musketiers
gaat weer een stuk beter miss! griep lijkt zn retour te nemen Loïs is super trots op dr broertje...echt schattig om te zien ...nog ffies en dan gaat ze naar de basisschool hoe is t met jou miss? ik las toch ergens dat je ws in juni voor iui mag gaan ?
gelukkig is de griep op zijn retour! Het is zo leuk om te zien als een grote zus trots is op de kleine broertje... hier gaat ie goed, gisteren was mijn nod maar ik heb nog nergens last van ik krijg als het goed is in mei een HSG onderzoek en als dat goed is dan mogen we door naar augustus voor een IUI, dus ik ben benieuwd...