Wat kan Beau heerlijk lachen Diaan!! En idd Beau en Lois lijken echt op elkaar!! En wat is ze voorzichtig met haar kleine broertje!!
hoi diaan en de andere meiden ben ff bij je foto's gaan kijken hihihi wat een mooie kids heb je!!! en wat is lois lief voor beau!! die foto waar hij met de handjes net boven dekentje uit komt is so cute!!!
schattig he true alles goed bij jullie? en met de kleine Senna gekko en esth...in het album knutsels staat de before foto van het poppenbedje
@Dianana Wat een leuke foto's en ze lijken inderdaad op elkaar, super schattig. Dat kaartje voor Lois is mooi geworden, dat zal vast een hoop gefröbel zijn. De foto van mij en Alika is op de kinderboerderij genomen. Mijn vriend heeft vandaag vrij genomen en is net weer met Alika naar de kinderboerderij vertrokken. Kan ik mooi even doorwerken. @Mel Hier gaat alles super.
maar daar lijkt ie helemaal niet meer op hoor...heb dr flink de zaag in gezet leuk esth. !...leuk ook dat zij het leuk vind Loïs doe je dr echt geen plezier mee...die panisch voor alles wat op een beest lijkt
Diaan, ik blijf jaloers op jou "handige handen"!! Est, lekker even door kunnen werken is ook wel prettig op zijn tijd he! Fijn dat alles lekker gaat bij jullie..
doei doei miss en ook nog ff verder met de sleutelhangers...vogels zijn af ...moet nog ff pimpen met lintjes en belletjes ed...heb 'hekjes' wikkels voor om de cupcakes en groene sprinkels voor op de caketjes...is t net een echt tuintje ...sleutelhanger op een coctailprikker in het midden en klaar is klara