December Chica's Vol. VIII

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ja...geen id waarom ...het gaat wel iets beter nu ...maar t houd niet over
    schoolreisje naar Artis ;) dat wordt nog wat :)

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelfs als de dieren zo achter lock and key houden is ze bang??? Dat is wel zielig ergens.... Die dieren doen echt helemaal niets....

Misschien nu wat vaker langs de weilanden rijden met de lammetjes? Gaan kijken naar kuikentjes... (kip of eend...)

3. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    hahaha...eenden !!! zo klein als ze was...ze vloog zowat uit de wandelwagen als ze ze zag ... mama tillen !!!

gaan eerdaags wel ff naar de geitenboerderij...kun je flesjes melk kopen om lammetjes ed te voeren ...wie weet vind ze dat leuk

ben ff bij mn mams...heb t bedje in de grond gezet ...wordt wel gaaf hoor...al zeg ik t zelf:)

dan ga ik zo cupcakes bakken ...en als die in de oven zitten ga ik nog ff sterzeepjes maken voor op Beau z'n kamer...staat al zeker een half jaar op het aanrecht te wachten tot ik er wat mee ga doen;)
    vanaaf filmpje kijken met man en dan doe ik ondertussen de vogeltjes verder pimpen...
    morgen nog een keer bedje gronden en wat dingetjes plamuren
    kan ik morgenmiddag beddengoed maken ...
    dan ben ik dr maar helemaal klaar mee:)

4. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ben dr nu weer weg van hoor
    tot strakkies

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik morgen: nog een paar kleine aanpassingen op schilderwerk hobbelpaard.. wat herstelwerk van muren (vandaag en morgen) en dan volgende week schoon schoon schoonmaken... wat een stof en vuil verzamel je als je aan het schuren en plamuren bent... plffrt....

(al moet ik in het weekend een randje bijschilderen waar ik van de week pas zag dat ik een half jaar gelden was uitgeschoten... en nu zie ik het iedere dag..)

Maar jij gaat dus zelfs freubelen als je gezellig ontspannen met z'n tweeen een filmpje kijkt?

(hmmm en ik moet nog even de buitenstoelen in de lak zetten... maar daar heb ik 5 dagen mooi weer voor nodig....)

6. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ja hoor ...voetjes bij man op z'n schoot...en dan ondertussen aan de knutsel
    het schiet dus echt op he bij je gekko...zo leuk dat je nog het oude hobbelpaard van jezelf hebt!...
    het wiegje ophalen toch niet gedaan ?
    doe je dekbedovertrek op het bedje of lakentje met dekentje?

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dekbedovertrek... hebben een duodeken gehaald..

Nee we hebben uiteindelijk het wiegje niet opgehaald... oude foto's bekeken... en dat ding is echt mega groot... db vader gehoord over hoe hij er 18 jaar geleden uitzag.... Dat zou echt nog een klus van minstens een maand worden en ik zou heel even moeten leren werken met riet herstel... hahahaha... daar had ik heel even geen zin in....

We hebben wel een ander wiegje gehaald... van internet voor 50 euro... Die kan wel bij ons op de kamer... Die valt heel erg in de smaak bij iedereen, zusje heeft het er al over dat haar kinderen na die van mij erin zouden kunnen.... Dus we gaan gewoon een nieuwe traditie maken denk ik....

Dat hobbelpaard ja.... dat is echt mijn hobbelpaard... klinkt stom, we hebben er alle drie gebruik van gemaakt.... het is een gevoelding.... heb er ook echt liefde in gestoken....

Heb jij nog dingen die van echt vroeger waren?

8. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ik heb mn pop nog van vroeger en Loïs speelt nu met t jurkje dr van ...doet ze aan bij dr jongenspop...is blauw dus moet kunnen
    groene loopolifant...was van ons allebei...
    alle lego is er nog en mn boekjes
    bedje dat ik nu 'opknap' is van nicht van mn man geweest...heeft opa nog gemaakt

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm boekjes... die hebben we ook bijna allemaal nog... en de duplo.. en de lego ook.... Maar als de legotijd eraan komt denk ik dat we moeten verhuizen..... we waren vroeger nogal van de verzamel... en er zit lego bij dat van mijn vader is....

Ik denk dat mijn ouders tussen de 5 en 7 curver kratten vol hebben....

Maar jullie hebben dan ook nog veel... vindt je het niet zonde om een bedje dat door opa is gemaakt te verzagen??

10. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    dat vroeg ik ook aan mn man idd...(t was zijn opa )
    maar hij voelde mijn id wel eigenlijk...zo als ie was had ik m niet van de zolder af willen hebben ...hij was echt nogal groot en hoog...
    nu is t nog steeds zijn bedje maar dan meer van deze tijd...met het voordeel dat er nu ws wel mee gespeeld gaat worden...en zo kan ie weer jaren mee...ook voor evt kleinkinderen

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaha.. en tegen de tijd van de kleinkinderen moet de hemel er weer op.. dat is dan helemaal hip....

Maar het is idd beter als hij gebruikt wordt.... en als je man er geen probleem mee heeft...

12. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    kep pics van hoe ie was die plak ik onder de bodem van het bedje

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel gaaf.... voor eventueel herstel.....later.... als iemand dat wil....

14. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ben ff eten geven hoor ..tot zo
    dan laat ik een tussendoor foto zien als mn mams heb heeft gemailt

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is vroeg.. maat eet smakelijk!

16. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    voor ons wel ja...maar beau had trek...wij eten strakjes pas:)

17. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    kep de foto...zal m ff plaatsen
    hoi mel

18. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010