Hahahahaha.. het is toch zo... je hebt het bed ge-update..... hmmm wil dat mijn man thuiskomt.... hij zat een nachtje voor zijn werk in een hotel.... vorige week ook al een nacht weg.. en hij gaat dit weekend met een vriend de hort op.... dus ik wil hem nu wel zo'n beetje thuis hebben.... Ben bang dat ie pas om een uur of half 8 binnen komt
Nee.... het heeft zijn voordelen... ik kan lekker rommelen en mijn spullen gebruiksklaar laten liggen... Maar de in de nacht... ondanks de snurk serenades als hij er wel is... slaap ik gewoon slechter...
Hoi meiden! Moest flink bijlezen kletskoppen! Diaan, wat ie het bedje gaaf zeg! Gekko, hoop dat je man er gauw is!
Hmmm.... ik heb wel restjes van de chinees.... maar die gaan zo de kliko in... die zijn niet echt van gister
Hmm het wordt een risotto.... heb ik zin in.... en (doe ik normaal nooit) ik bak er lekker een vege vervanger bij... heb ik ook zin in... maar nu moet ik zo wel boodschappen doen....
Zo, eten zit er weer in! De oudste mocht kiezen dus aten aardappeltjes uit de oven, in ontbijtspek gerolde kipfilet, broccoli en salade.. Wat hebben jullie gegeten?
oven staat voor te verwarmen...heb dr lekker verse vanille in gedaan ...leuk die kleine spikkeltjes dr in