**********NOD LIJST********** ±20.11.'11: Es22 27.04.'12: Miss C (26 jaar, ronde 25, 1e kindje) 31.03.'12: (gokje) Mel05 (29 jaar, ronde 12, 3e kindje) **********MMM********** Miss C: 26.03.'12 Gynaecoloog *********ZWANGER********* De December Testers: Esthertie De Januari Testers: Anz87 De Februari Testers: Karine Aily De Maart Testers: Bonnie1 De April Testers: Beppie1983 Truelove4ever De Mei Testers: Engeltje1 Dianana De Juli Testers: Apie3 De September Testers: Bren79 De Oktober Testers: Gekko
nou ...ik hoop dat ze lekker zijn want ze gaan niet de vriezer in...ze zijn weeeeeeer ontploft!...ze moeten een platte bovenkant krijgen t lukt me gewoon niet
Jammer dat je niet hier in het dorp woont, dan kwam ik een bakkie bij je doen vanavond haha! Nee hoor, wat balen zeg!
je bent welkom hoor mel gezellig ik naar de taartenwinkel...heb ik alles gehaald om cupcakes te maken die NIET ontploffen...ben ik thuis...HEB IK GEEN BOTER !!! Nou...ik vind t goed...morgen weer een dag...ik ga op de bank...
Kamer is leeg.... Op de dingen die er moeten blijven staan... maar wel een bende.... overal stof en gruis Hahahahaha dus ik moet heel even een bezem erdoor gooien, dan de stofzuiger.. en dan de dweil Hobbelpaard is af... Bedje ook (moet nog in elkaar gezet worden) Muren zijn hersteld... alleen de schade in de huiskamer moet nog hersteld worden (1 * latex.. zo gedaan dus..) en ik heb een bende gemaakt van de logeerkamer... Ik kan maandag namelijk pas naar de stort.... en daar staat het even niet in de weg.... Bij jou? Schiet het bedje op?
hij is geschuurd nu en ik heb de bodem iets aangepast zodat het matrasje hoger in het bedje komt...staat ff mooier met het beddengoed er op caketjes gebakken...deze zijn NIET ontploft!!! ze zijn superroze...deze lading kan de vriezer in ...nog 1 lading bakken en dan ook de vriezer in
Hey meiden! Wat zijn jullie druk met klussen vandaag zeg! Hier de oppas op nog twee kinderen dus mijn handen vol nu! 2 jongens van 6, en meid van bijna 3 en een knul van 1 1/2... Wel heel gezellig trouwens!
Hehe.. moet wel even met een sopdoek erdoor heen.. maar.... er moet nog een spiegel (en die moet nog gevonden worden) en een plank opgehangen worden.... en een haakje... en dan is de kinderkamer dus klaar..... Heel raar.... dat was een hok van zaagsel en verf dampen....
Nou...mn caketjes liggen in de vriezer...had r ff 1tje helemaal afgemaakt en heb dr n foto van gemaakt...zet m morgen in mn album...zit nu op mn mob... Truste
goedenmiddag dames ik weet niet of nog wat gebeurt niet alles bij gelezen geeeeeeeeeeeeen puf voor maar ik kwam ff foto`s spotten van de muurschildering die vandaag is gemaakt echt zooo gaaf vind ik het