Ik wilde naar een goede patatzaak in mijn oude buurt.. even checken op internet... is hij op maandag dicht!!! Nou.. niet eerlijk
eey gekko ja de box staat al in de kamer kunnen dieren en wij er al aan wennen maar fijn dat je niet weer een blaasontsteking heb gekko dian ik zo is ff je album bekijken met alle pics apie fijn dat je vocht weer kwijt bent hopelijk gaat de rest van het herstel ook goed meis hier lekker makkelijk gegeten brood met knakworstjes had geen puf meer om te koken naar het werk hihihi morgen lekker vrij en nog maar 4 dagen werken woehoeeee
Alika heeft penne pasta met tomaat en kalkoenfilet gegeten en wij een maaltijdsalade met garnalen en brood @Gekko Ik heb ook niet gesmeerd en had ook geen strepen. Die zijn tijdens de bevalling gekomen Niet zo veel. Daarna heb ik 2 maanden iedere dag met Bio oil gesmeerd en ze zijn nu bijna helemaal weg, je ziet ze nog heel licht. (vooraf smeren schijnt inderdaad niet te helpen)
hey mel dames...voor degene met een kruitvat pas...de shebamed is nu voor 1,50 per product...babyhuid PH neutraal