ik wilde zo ff een kussentje maken van een oud overtrekje van Loïs...kan t alleen niet meer vinden en ik twijfel of ik naar de kapper zal gaan
Gisteren dat praatje gehad in het ziekenhuis... dat was grappig Artsen met geen inlevingsgevoel... vooral de anesthesist... presentatie zat vol medische termen en bijwerkingen en owh ja we kunnen iets fout doen en dan heb je dagen hoofdpijn of geen gevoel voor een tijdje... maar dat gaat meestal wel over... opmerkingen... Verpleging met minimale presentatie vaardigheden.... Ach.. het was informatief... en ik heb af en toe kunnen lachen...
ah lekker hoor...hier geen zon...en ik heb zoooooooooveel was te drogen...was zonnetje wel lekker geweest strakjes zwemles
Ja in het noorden van Nederland zou de zon het moeilijker hebben... In het zuiden heeft ie het makkelijk... daar kunnen ze 14 graden krijgen... Ik wacht wel lekker tot de zon in de tuin staat Zwemles... lekker... en de kapper.. als het nodig is ga je toch lekker? (of is het niet zo simpel?)
@Dianana Hier wel zon in 't westen Ik ga even stofzuigen, krijg zo een vriendin op bezoek. Ben vanochtend alweer op 't CB geweest. @Gekko Bizar he dat die mensen zo geleerd/slim zijn en dan op emotioneel vlak/uitleg e.d. het niet door hebben dat de gemiddelde mens dat niet begrijpt al die vak termen.
Gezellig Esth... Ja was idd duidelijk dat hij lang had doorgeleerd.. het is maar goed dat mijn man en ik veel bones en house hebben gekeken... (mij viel het niet eens op... ik had het pas door op de terugweg toen mijn man erover begon...) Diaan.... ??? Het is toch lekker af en toe een schaar door je haar?? Dan gaat de verzorging altijd beter... (tenminste bij mij wel....)
hou op !!!...daar moet ik morgen heen maark bennie bang voor de kapper hoor...krijg alleen altijd spijt
Hahahahaha.. sorry Diaan.... dat wist ik niet.... Ga je overmorgen dan lekker zwemmen of wandelen of knutselen om alle ellende weer te vergeten?
Is ze al mee geweest om te wennen? Krijgt ze iets leuks na afloop? Hebben jullie een leuke tandarts? Ennnnnn...... hoe vindt jij het daar..