ik vind de tandarts vreselijk! echt hij is aardig hoor...Loïs hoeft alleen dr mond open te doen ...hij doet verder niks met haakjes en spiegeltjes of andere atributen
Moeten ze niet al mee naar de tandarts zodra het eerste tandje door gekomen is?? Dat dacht ik namelijk haha Ga je veel van je haar af doen? En ach het groeit van zelf weer aan Ik moet ook naar de kapper, mijn haar komt bijna tot op mijn kont. Wil er een flink stuk af en weer in lagen voor de zomer. Ben alleen nog aan t twijfelen over een pony..?!
Vroeger... vond ik dat ook... hoe aardig ze ook was.... maar mijn houding is veranderd en zolang ze haar mond houd over trekken van de rest van mijn verstandskiezen... ga ik met liefde.... (en misschien helpt het dat ik al drie jaar gaatjes vrij ben!!)
nee esth. poetsen vanaf t eerste tandje...je hoeft niet heen dan mij is verteld vanaf hun 4e jaar ongeveer ik heb al mn verstandskiezen nog en die blijven daar ook lekker zitten ...ze zitten mij niet in de weg ...je krijgt r toch een band mee he ik heb wel 2 vullingen die vervangen moeten worden en twee puntje die afgebroken zijn...
ik ga ff douchen en dan zo naar de kapper pony is leuk esth....vind alleen zo'n nadeel dat je t dan echt bij moet houden ...anders heb je steeds die haren in je gezicht
Ik dacht vanaf twee jaar.... dan is het meer een speelse controle... Esth... zulk lang haar???? Jemig!! Ik ben pas geleden kort met een kuifie gegaan... (niet echt natuurlijk, maar wel lekker kort.. heerlijk)
ok...nou hier zeiden ze rond hun 4e...Beau gaat nu automatisch al veel eerder omdat we met Loïs wel elk jaar heen willen
goedenmorgen dames wat een gezellige praat weer ieeee tandarts ik vind dat altijd echt doodeng ik had vroeger ook echt een eikel van een tandarts en kapper wil ik eerdaags ook wel weer is ff heen hihih gekko wij hebben volgende week woensdag dat avondje in het ziekenhuis ben benieuwt hoe dat bij ons gaat hihihi morgen info avond bij de verlos ben ik ook wel nieuwschierig naar
over bevalling borstvoeding en pijnmedicatie enzo gekko is bij ons 1 x in de maand bij de vlos dus ben benieuwt morgen
jammer gekko dat ze dat bij jullie niet hebben en ja papa gaat ook mee gekko en volgende week ook naar het ziekenhuis' ondaks hij het allemaal wel mee heb gemaakt was het toen heel anders nu ik betrek hem er veel meer in hihihi en kijkt er nu heel anders tegen aan hij vind het ook best spannend hoor hihihi
Mijn man was gister ook mee.... zat heel aandachtig te luisteren.... hij vond het heel interessant allemaal... Hij gaat ook naar alle vk gesprekken mee... we plannen het zo dat hij of vlak voor zijn werk meegaat of in zijn lunchpauze....
goedemiddag dames, hoe is het hier?! wat een asociale mensen bestaan er toch. heb net een klacht ingediend bij de plus supermarkt. deze mail heb ik gestuurd...
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.... Wat een rare.... En ze ging niet vragen aan die collega wat het kon kosten??? En wat heb je met de bellenblaas gedaan Miss?
nee ze begon tegen die collega te ouwehoren over kassa draaien of zo en dat ze dan niet moe werdt:x ik had die bellenblaas nog niet in mijn handen maar als ik hem in mijn handen had gehad had ik hem zo neergegooid...
ik vond het trouwens al een !@#$%^&* winkel, maar nu kom ik er helemaal nooit meer. rij liever 10km om...
Hahahaha.... (sorry maar ik moet heel erg om je lachen) Miss, hoe heb je geslapen??? En dan had dat arme mens je gewoon niet gehoord... maak jij je zo druk... Maar als ze je wel had gehoord dan was ze gewoon asociaal... en dan zou ik haar in het magazijn zetten in de koeling om de voorraad te checken