ik heb heerlijk geslapen hoor was vanmorgen alleen een beetje vroeg wakkerhihi zou dat het zijn dat ik met mijn verkeerde been uit bed gestapt ben... haha nee maar ffies zonder dollen, ze heeft me zeker wel gehoord want toen ik vroeg of ik even iets mocht vragen zei ze ja.
ja papa wil ook graag mee naar de vlos maar gaat niet bij hem moet die gelijk een dag nemen hij moet naar adam elke dag om half 6 weg en tegen een uur of 6 weer terug en tja red het niet in zijn pauze weer ff naar arnhem te rijden helaas en hij moet een collega oppakken dus ja kan ook niet zeggen ik kom later want dan missen ze gelijk een paar uur 2 man op het werk ik hoop dat wanneer het straks bij mij gaat beginnen dat papa dan wel snel thuis kan zijn miss wat onbeschoft indd hoeven wij niet te doen hoor krijgen we het gelijk te horen van de baas dan ga je het even na vragen en dan doe je die klant vragen of je verder ergens mee kan helpen zo niet dan wens je meneer of mevrouw een prettige en dan ga je weer aan je eigen werk
ik heb ook in een supermarkt gewerkt en ik hoefde ook niet zo met mijn klanten om te gaan, als ik dat wel zou doen had ik meteen mijn spullen kunnen pakken... welke supermarkt werk je?! hahaha kom je me dan ff helpen?! ben benieuwd hoe ze reageren...
ik werk bij de spar miss en wij hoeven dat ook niet te doen dan heb je ook een probleem dan kun je ook spullen pakken of je krijgt een flinke uitbrander en als je niet verbetert dan kun je opzouten
ik wist niet eens dat de spar nog bestond, hier hebben we die volgens mij niet meer... ik neem aan dat het bij iedere supermarkt zo is dat dit niet zomaar normaal is.
zat al te knikkenbollen zou net naar de garage lopen maar man is alweer terug gaan ff naar de gamma nu
goedenmorgen dames hoe gaat het hier met iedereen? hier ook moe net wakker en kan nog wel slapen hihihi en dan moet ik straks werken ook nog en dan vanavond info avond pfffff hoop dat ik het ga trekken allemaal vandaag
Rustig opstaan dan maar Bren... en dan rustig aan op je werk... dan red je het vast!! Hier vandaag trouwens het hoofdje gevoeld