Fijn dat alles goed was bij de tandarts. Ben je daar ook voorlopig weer mooi vanaf We hadden 15 eicellen, 14 konden geinsemineerd worden. 6 embryo's ontstaan. 1x A en 5x C We hebben dus de A en de C teruggeplaatst gekregen.
Ess wat spannend!! En nu begint dat grote wachten weer.... Heb je genoeg te doen??? Diaan, heerlijk geen gaatjes.... daar ben je ook weer vanaf voor een jaartje
Ja, opzich genoeg te doen. Ik werk van maandag tot vrijdag en in de weekenden gaan we meestal ook wel op pad. Die eerste wachtweek is ook altijd prima te doen, maar die tweede....pff!
Nee, eigenlijk nog maar heel weinig. Vrijdagavond komt een vriendinnetje, zaterdag hebben we verjaardag van zwager en zondag en maandag nog niets staan. Komt nog wel! En jij Gekko?
nou es... m'n tante is nogal gelovig...ik vraag of ze een kaarsje voor jullie wil branden...en ik duim me helemaal lam ! een half jaartje dr vanaf gekko...gaan gemiddelt elk half jaar heen
ik ben 1e paasdag alleen met de kids...man heeft avonddienst...zou eigenlijk naar mn ouders gaan ...maar die zijn uitgenodigt bij mn broer en szus
We gaan helemaal niets doen... wel een lekker paasontbijt en avondeten.. We nemen ieder een avond... en het ligt aan het weer wat we overdag doen... spelletjes of wandelen...
wij gaan eten ...vanaaf nog ff weg fijn weekend all en happy easter...ik zal hier wel zijn ...jullie niet ...denk ik dus ik dan ook maar niet denk ik kga lekker aan de knutsel
Voor mijn gevoel te kort Ik had nog weel een uurtje of twee kunnen hebben.. maar goed... dan ga ik er vanavond iets eerder in
ja iets langer had hier ook wel lekker geweest zit nu ff wat te naaien...alleen zegt mn machine dat ik het maar zelf moet doen...die is kaduuk
@diaan, dat is balen, is het iets wat je met de hand kan afmaken of heb je echt je naaimachine nodig?!