Diaan dat is balen!! Bij het Kruidvat hebben ze nu wel een naaimachine in de aanbieding... (maar weet niet of die goed is voor jou)
t is de naaimachine van mn smoeder gelukkig heb ik die van mezelf ook nog ...maar moest even wat toeren uithalen om m te pakken...maar kep m nieuwe binnenvoering vd kinderwagen miss...gaat niet op de hand...zit viberfill tussen en ik moet klittenband meenaaien
hij moet ff nagekeken denk ik ...hij slaat steeds 5 of 6 steken over...dus krijg ik lussen en zit wat ik naai niet aan mekaar vast
haha geeft niet hoor...maar omdat ie van haar was vink t wel zonde...mss breng ik m ff weg voor een servicebeurt...apk-tje voor de naaimachine
Klinkt niet ernstig.... (maar wel lastig als je een naaimachine bent) Dames... ik ben even de hort op... weet niet hoelaat ik er weer ben.. (duurt altijd langer dan ik denk)
goedenmiddag dames ess wat spannend weer ik ga ook weer hard voor je duimen meis dian balen dat de naaimachine kapot is :S hopelijk iets klein en zo gerepareerd wij zijn gister bij de vlos geweest een info avond was wel intressant al wist ik wel al het meeste vond wel leuk om allemaal te horen ging over bevallen wat hun kunnen doen wat ze na bevalling doen en wat als je toch naar ziekenhuis moet of wanneer je moet bellen enzo enzo
Super dat het wel informatief was.... volgende keer krijgen wij meer info en gaan ze het praatje inplannen.. Dus zal me benieuwen...
ja was het zeker gekko maar fijn dat je ook een praatje krijgt toch wel prettig dat je weet wat je te wachten staat straks gaat nu wel snel hoor ben 33 wkn nog maar 7 max 9 te gaan het gaat echt hard
Ja het gaat snel... vondt het tussen 20 en 27 weken langzaam gaan even.. maar nu gaat het ineens weer razendsnel.... echt raar....