Bedankt meiden! Ik wil helemaal niet zielig zijn of zielig gevonden worden, maar soms is het even lekker om van me af te kunnen schrijven.
eey ess dikke digi knuf snap dat je af en toe moed in de schoenen zakt en dat je ff lekker wil afgeven maar dat kan bij ons allemaal dus schreeuw scheld praat gooi het er maar gewoon uit meis. hoop zo voor jullie dat het dit keer gaat lukken ik duim voor je meis dikke digi knuf
beppie en esthertie; thanks! onze kleine vriend heeft al vanaf 7 weken n vast schema.. 4flessen per dag om 07.00/08.00, 12.00, 17.00, 20.30.. na zn laatste fles op bed en dan slaapt ie door tot de eerste fles we zijn dus lekker verwend dat we al zo snel konden doorslapen! Daarnaast huilt ie eigenlijk nooit (op zn hongerhuil na) echt een tevreden dikzak Dat is ook de reden dat we hebben besloten om er meteen weer voor te gaan nou ik ga slapen, morgen weer werken en hopen dat niemand doorheeft dat k kotsmisselijk ben haha we willen het dit keer tot de 12e week zeker stilhouden slaapze!!
@Ess, Bekijk bijlage 214410 dikke knuffel lieve schat! ik hoop/duim zo hard dat het deze maand goedkomt! als je je hart wilt luchten kan je me ALTIJD PB'en... @Diaan, he verdorie, ik zou zweren toen je niet online was dat de weëen begonnen waren. maar helaas weer niet Bekijk bijlage 214411 @Anz, Gefeliciteerd! @All, hoe is het hier?!
@Anz Wow dat is lekker zeg. Alika heeft nog steeds niet echt vaste tijden waarop ze drinkt. En 's nachts wilt ze ook nog, ze wil 5 a 6 voeding per 24 uur. Maar ik geef dan ook bv op verzoek.
met flesvoeding is t veel makkelijker om n vast schema aan te houden.. borsten geven nou eenmaal niet t aantal cc aan vast heel fijn voor Alika dat ze kan drinken wanneer ze wil!
Ja klopt! Ik kolf voor het slapen gaan een flesje af zodat ik weet wat ie binnen krijgt! Doet ie ook langer mee dan toen ik hem s'avonds de borst gaf! De rest van de dag geef ik gewoon de borst , ben ook al aan het kolven voor als ik straks werk! Vandaag heeft Cristiano voor het eerst 2 x gedronken vanacht om 2 en om 4.30 normaal dronk hij 3x dus hoop dat zo blijft!!!
Beppie; haha je bent alvast een voorraad aan t aanleggen dus 2x per nacht is super.. bij 3x zou k echt gesloopt zijn
Ja ben ik dan ook!! Hoop dat ook echt dat het nu bij 2x blijf!! Ben wel blij dat ie gelijk weer slaap zodat ik ook kan slapen! Me oudste was altijd klaar wakker na zijn voeding s'nacht en die ging dan vervelen doen omdat hij aandacht wilden!, Gelukkig is dat nu niet het geval! Hou Diana hoe is het