December Chica's Vol. VIII

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@dianana Jup inderdaad de buikgriep. Gelukkig kan mijn vriend vandaag thuis werken. Maar ik kan er dus vanuit gaan dat hij en Alika het ook krijgen..? Kan t geen kwaad voor baby's?
    Hoe is t met jouw bult?

2. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Bult zit r nog...lijkt wel een kern te komen....mss knapt ie vanzelf ( blegh)
    Hij is erg besmettelijk...wij hebben m denk ik van Beau gekregen

3. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Tis meer vervelend voor baby...beau was nog geen 3 maanden...dan willen ze t xtra in de gaten houden

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen iedereen

Diaan wat een pech bij jou... hoe is het met je kleine meisje die ineens weer een stuk groter is???

5. Esthertie

@Dianana Bij zo'n kleintje is het natuurlijk helemaal sneu. Ga je nog steeds niet langs de ha?

Good morning Gekko!

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen Esth... Hoe is het met jou? Nog last van de griep? Of wordt het al wat minder?

7. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Heb geen tijd voor de ha...
    Mogge all

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm Diaan.... je hebt geen tijd.... of is het iets anders???

9. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Hahaha gekko...n echt ff geen tijd...Loïs is nu oefenen op de klschool...vanmiddag zwemmen...morgen nacotrole Beau in t zh...donderdag weer oefenen klschool tot 12 uur en om half 1 gesprek psz...vrijdag weer psz...dus denk dat ik evt vrijdagmiddag heen ga...maar zaterdag vieren we dr verjaardag...dus als ze een sneetje zetten ben ik daar vrijdag ook niet zo blij mee....maarrrrrrr ik durf ook gewoon niet hoor...dus ben ergens wel blij met t drukke schema

Ik slaap met n natte lap dr tegen...helpt wel iets...

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dan tegen mij zeggen dat ik aan mezelf moet denken;) Diaan.... een ei onder je arm is niet zo best en je weet dat zelf ook wel..... Wat zou je tegen 1 van ons hier zeggen als we een week met een lappie de boel pappen en nathouden?

11. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    :) das waar ...maar heb echt ff geen tijd

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga je wel als het echt echt echt te erg wordt??? Ondank een tekort aan tijd???

13. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Ja dan zal t niet anders kunnen...maark ben wel echt heel bang

14. Esthertie

@Gekko Ik heb buikgriep, lig al de hele dag op bed. Alika speelt lekker bij me op bed, vindt ze prima.
    @Dianana Wel aan je zelf denken hoor, straks wordt t erger en ben je verder van huis. Kan je man niet een paar uurtjes vrij nemen? Of dat je iemand laat oppassen??

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ajasses Esth.. dat is naar!!! Hou je wel iets binnen of is het echt heel erg??

16. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Nou vandaag iig niet...want we moeten zwemmen...morgen zit mn ha niet en moet ik echt naar t zh...donderdag wordt ook zeuren...denk dst ik vrijdag ff heenga...man heeft dan avonddienst dus kan hij Loïs naar de psz brengen

17. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmmm... kan je niet na het zwemmen even? Anders zit je er tot vrijdag tegen aan te hikken... en heb je de kans dat je het erger/vervelender maakt dan dat het zou kunnen zijn als je het snel aanpakt.....

18. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    goedenmiddag allemaal

dian ik snap dat het eng is naar de ha te gaan en dat je geen tijd heb maar meis straks word het alleen maar erger en ben je verder van huis
    dus hou het echt heel goed in de gaten ook dat je geen koorts krijgt enzo

est he wat vervelend dat je de griep heb :S hopelijk knap je snel op en krijgt de kleine meid het niet ook

hier vanmiddag naar de vlos geweest weer controle en alles gaat goed groeit goed mooi hartslag en ligt met hoofdje naar beneden maar was nog niet ingedaald dus alles was weer goed :)
    over 2 weken 2 dagen de ligging echo ben benieuwd eindelijk weer een keertje zien en dan hopen dat hij niet hij erg lang op zich laat wachten :)
    ben zo nieuwschierig naar de kleine man hoe die eruit ziet hihihi

19. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    dan zit de ha niet meer.
    mss als de kids morgen vroeg wakker zijn dat ik dan even heen ga
    moet om 9 uur zoiezo de deur weer uit voor Beau...dus zal rennen worden...en ik moet lopend naar de ha

20. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    lekker bren ...dat alles weer ok was ...nog 6 maximaal 8 weekjes...tis om voor je d'r erg in hebt;)

fiets van Loïs in elkaar gezet...hijs leuk !!!

Deel Deze Pagina