Bren ik kreeg ook al te vorige week te horen dat iemand al face down lag... en er is te weinig grip om te draaien dus ze verwachten dat dat ook bij mij niet neer gaat gebeuren..... Diaan... let gewoon heel goed op jezelf... het klinkt naar, onprettig en als iets waar een dokter even naar moet kijken... Kan je anders niet in het ziekenhuis langs spoed lopen??
tegen mij zei de vlos dat draaien nog wel kan en dat het ook geen probleem is als die maar goed ligt met de ligging echo maar de kleine heeft bij mij extra ruimte omdat er bij mij een buikspier weg is dian ja indd lkker dat weer goed was toch elke x weer eng hihihi en het idee van 6 tot 8 weken is ook best eng komt zo dichtbij nu dat het echt steeds enger word en goed dat je morgen naar ha gaat meis
naar de hap geweest...moet vanzelf overgaan kan niet van binnen knappen oid...dus niet gevaarlijk alleen pijnlijk wat was ik opgelucht zeg !
goedenmorgen dames diana goed dat je toch bent gegaan hopelijk gaat het snel weg meis maar fijn dat het niet gevaarlijk is hoe gaat het verder hier? ik vandaag een dagje werken en dan vrijdag nog en dan woehoeeeee ben ik klaar met werken vanavond gaan we naar de info avond in het ziekenhuis ben benieuwd
Diaan fijn dat je toch bent geweest!! Nu hoef je daar niet meer tegen aan te hikken... Alleen nog maar wachten tot de boel gaat slinken..... Goedemorgen trouwens iedereen!!
@Dianana Goed dat je nog gegaan bent en een opluchting dat t niets ernstigs is. @Bren Spannend en leuk vanavond. Ik ben weer redelijk opgeknapt gelukkig
Dat is fijn Esth!! Wel nog heel even rustig aandoen he.. buikgriep kan je lelijk in de kont bijten als je denkt dat er niets meer aan de hand is...
Hoi meiden hebben jullie alle belangrijke in en outs voor mijn ? Me moeder had een hartinfarct gehad vandaar dat ik lang niet geweest ben
Oo zie dat Es' 2 embryo's heb gekregen! Ooooooo hoop zo dat het nu goed komt!!!!!!!! En mis c en mel? Is daar al iets nieuws?
Ja was zeker schikken!!!!ze gaat nu kijken wat verder!ze heeftal 3 stands omdat ze 2 jaar terug ook 3 hartinfarcten heeft gehad, mischien nu optie omleiding? Ff afwachten
goedemorgen dames, hoe is het hier?! @beppie, he bah hopelijk gaat je moeder dat niet nog eens mee maken. hoe gaat het nu met dr?! @bren, heerlijk hé nog 1 daggie werken! @esth, gelukkig ben je weer opgeknapt, heb je je kleine meisje niet aangestoken?! @de rest, solly als ik iemand oversla, ben nog niet helemaal wakker... hier is alles oke, gisteren hebben we onze nieuwe koffiemachine binnen gekregen nu kunnen we weer lekkere bakkies capuccino zetten mijn mooie nieuwe laarzen waren kapot gegaan na 7 maanden ben ik afgelopen dinsdag terug gegaan naar de winkel en vandaag krijg ik mijn nieuwe laarzen binnen gaan jullie nog wat leuks doen het weekend?! xxx
Good morning! @missc wat netjes dat je nieuwe laarzen krijgt. @Beppie Naar hoor, hopen dat t je moeder allemaal gespaard blijft. Ik dacht gister dat die buikgriep over was. Maar helaas zoals Gekko al zei heeft ie een rottig staartje. T kwam er vanacht aan beide kanten weer uit. (Sorry btje onsmakelijk) De kleine is (nog) niet ziek. T schijnt dat zij de antistoffen via mijn bv binnen krijgt. Vandaag gaat ze naar de creche dus stiekem komt dat goed uit.
middag all... drukke dag vandaag ...wel heerlijk weer ! als we dat zaterdag nou ook ff hebben ... kan de hele bubs lekker buiten zitten !!!