December Chica's Vol. VIII

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Aargh Dianana wat k*t dat je er zo'n last van hebt. Is het toch erger dan in eerste instantie gedacht werd??

Ik ben weer opgeknapt en hoop nu dat die verrekte buikgriep weg blijft en mij niet nog een keer komt verassen.

2. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    nou t zijn meerdere kliertjes, niet erger dan ze dachten maar t zit diep en doet zo veel pijn! echt niet normaal

3. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    hoop idd dat die griep nu wegblijft!

4. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    iemand iets van gekko gehoord?

5. Esthertie

@Dianana Aah klinkt erg vervelend :(

Nee Gekko niet gezien/gehoord. Gister ook al niets he??
    Ik hoop dat alles in orde is bij d'r..

6. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    heb dr al ge-pd-t

7. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    is t ook !!! verschrikkelijk zeer doet ...net of t in de brand staat...loop steeds te janken:(
    en dan vieren we morgen nog wel loos dr verjaardag :(

8. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Hoi Meiden!

Alles goed hier?

Gekko is er altijd.. vreemd!

Est, weer een beetje opgeknapt zie ik, gelukkig maar..

Diaan, verveld hoor!

Bij Es is het ook weer spannend, hoop het zo voor d'r.

Beppie, je zal wel flink geschrokken zijn door je moeder..

Bren, laatste dagje werken toch vadaag?? Daarna heerlijk van je verlof genieten!

9. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Diaan, morgen verjaardag... dat is ook niks als je zo'n pijn hebt1

10. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
  11. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ben de ha aan t bellen

12. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    denk dat ik stop met bv...dan is er nl wel iets tegen de pijn....
    ik ben zo klaar met alles !!! t stopt gewoon niet ...tr gaat maar door en door en door

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Diaan als het zo'n pijn doet....

Ik heb voor mijn verjaardag een aantal laatste delen van boeken gekregen... aangezien het weer even terug is dat ik de eerdere delen had gelezen ben ik aan het bijlezen.... en die boeken... tsja ze zijn een beetje verslavend....
    Ik lees dan een half uurtje... en dat wordt rustig drie uur... en dan stop ik eigenlijk alleen om naar de toilet te gaan... Computer is dus al even niet aan geweest....

Beppie.. gaat alles wel weer iets beter met je moeder???

Miss, lekker een goed bakkie koffie... wel minder dat je laarzen zo snel stuk waren... hoop dat deze langer leven...

Bren... vandaag was toch je laatste dag voor je zwangerschapsverlof?

Esth... kijk wel een heel klein beetje uit met jezelf...

14. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ik wil helemaal niet stoppen, word zo heen en weer geslingerd nu
    ben ff naar de apotheek, tot zo

15. Esthertie

Oohw Dianana Ik begrijp je frustratie en twijfel om te stoppen heel goed. Je wilt zo graag doorgaan met de bv maar als je stopt kan je dus iets nemen tegen de pijn. Wat een ellende, wat heb je bij de apotheek gedaan/gehaald?

@Gekko Ik let goed op vandaag ;) Het nadeel van buikgriep is alleen dat de kilo's er weer afvliegen (-2 kg in 4 dagen).
    Lekker hoor dat je zo fijn aan t lezen bent. Geniet er nog maar goed van over een tijdje heb je daar veeeeel minder tijd voor.

@Mel Hey, hoe gaat het?

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Esth.... het ligt eraan.. vaak zijn de verloren buikgriep kilo's er zo weer bij... maar je voelt je er wel vaak goed naar door....
    Zeker als de griep er aan twee kanten uitkomt... 1 keer meegemaakt.. ik wil het nooit meer meemaken...
    En dat lezen... ik heb een aantal laatste delen gekregen... maar ook een paar eerste delen.... *zucht* met de mededeling dat er al 11 boeken in de winkel liggen... dus dat is nog even 22 boeken xtra die ik mag lezen....Ik lees nu veel... maar zoveel;)

Diaan... wat het je bij de apotheek gehaald?

17. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    terug mocht die meds alleen als ik geen bv geef , zou ik gaan kolven en t weggooien zolang ik ze slik en dan kijken offie de borst nog zou willen

nu blijkt dus dat ik wel bv mag geven met die meds maar omdat t zulke troep is voor je maag moet ik daar ook weer wat voor slikken, en dat mag dus niet bij bv nu in overleg met de ha neem ik de meds en dan die maagtabletten niet

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pittig Diaan.... Heel pittig..... Je kijkt wel uit toch?? Een maag is redelijk belangrijk meen ik me te herinneren....

19. Esthertie

@Dianana Pfff wat een gedoe. Nou hopen dat t goed gaat en heel snel weg is. Zodat je je snel weer beter voelt en je morgen 'normaal' haar verjaardag kan vieren.

Ik zit er aan te denken om Alika morgen een klein stukje mee op de fiets te nemen in haar fietsstoeltje. Ze kan sinds 2 weekjes goed zelfstandig zitten en valt nu alleen nog maar om als ze iets wilt pakken wat te ver weg ligt. Het lijkt mij dat het dan toch wel kan..

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet Esth.... ik weet niet wat de voorwaarden zijn... nog wat het weer wordt...

Deel Deze Pagina