ik ging voor mn meds en stuifkoe maar de stuifkoe was gelukkig niet nodig esth. als n gladde weg kiest zou t wel kunnen mss maar denk goed om dr nekje! ze heeft r maar 1 met loos voor t eerst met 9 mnd gegaan
kga ff een uurtje proberen te slapen, fijn weekend als ik jullie niet meer zie liefs tis trouwens vrijdag de 13e vandaag heb een hele leuke foto van loos zal m eerdaags in t album zetten
@Gekko Hahaha door het weer laat ik mij niet tegen houden Ze zeggen vanaf 6 a 9 maanden als ze zelf goed stabiel kunnen zitten.
Hoi hoi ja gaat gelukkig weer beter! ,ze is gister aan carpal tunnel syndroom geopereerd!!!ze heeft zoveel pijn in haar hand nu want de arts heeft een zenuw geraakt! Hoe gaat het vandaag verder met iedereen?
Hoi meiden, hier nog maar 4 dagen en dan kunnen we testen. Hoewel ik de uitslag toch al wel weet. Het is waarschijnlijk weer niet gelukt. Ik heb weer zoveel buikkrampen. Precies zoals de vorige 3 wachtweken. Ik word er enorm moedeloos van en heel verdrietig.
Ik had afgelopen dinsdag even een lichtpuntje omdat ik voordat ik naar bed ging een druppel oud bloed op het wc papiertje aantrof. Dat had ik nog nooit gehad!!! Maar die nacht en de hele woensdag heb ik veel buikpijn gehad. Donderdag alleen 's avonds, vrijdag alleen 's ochtends, zaterdag alleen 's avonds en nu net ook heel even. Ben benieuwd hoe de dag verder verloopt....
@Es En toch blijf ik duimen voor jullie! @Dianana Het ging heel goed op de fiets, ze vond het leuk en ik heb bij elk hobbeltje heel voorzichtig gedaan. Hoe was de verjaardag gisteren?
moge all... es ik duim ook mee! esth. wat gaaf dat ze het leuk vond!...voor herhaling vatbaar dus verjaardag was gezellig ...hebben lekker buiten kunnen zitten gelukkig heb alleen zelf niet veel gedaan door de pijn...t brand gelukkig niet meer zo erg ...pijn is ook wel een stuk minder...maar kvoel t nog flink alsk mn arm beweeg
Good morning! @Dianana Wel fijn dat het weer meewerkte Maar balen dat je er nog zo'n last van hebt. @Ess Hoe is het nu?
goedenmorgen dames diana he bah je hebt er nog steeds zo`n last dus maar lios is goed verwent zaterdag en heeft een leuke verjaardag gehad? ess ook ik duim nog steeds voor je hoop het echt dat ht nu is gelukt est wat leuk dat ze het leuk vond op de fiets beppie he wat vervelend met je moeder ik weet niet of ik iets vergeet zo ja sorry hier gaat alles goed lekker verloffff nou ja officieel wel maar eigenlijk was het vrijdag gewoon helemaal me laatste dag heb een super mooie grote bos bloemen gekregen en als de kleine man er is komen er een paar collega`s langs en dan kreeg ik nog wat zeiden ze hihihi het is wel raar hoor niet meer werken en het idee dat het nu niet lang meer duurt
Goedemorgen iedereen... Ja Diaan ik was weer aan het lezen.... Als ik eenmaal begonnen ben.... Bren lekker verlof... en wat een lekker weer ook gelijk.... Est, fijn dat ze het zo leuk vond... maar ja.. fietsen is ook leuk
Ach of ik nu hier lees of een boek En je moet toegeven... het was de laatste tijd akelig stil hier...
ik ook aan jullie...en aan iedereen die gaande weg vertokken is...een ontmoeting zal dr niet meer inzitten met zn alle denk ik ben overdag druk met de kids natuurlijk...maar wil ook graag hier op de hoogte blijven en lekker blijven kletsen