naar de ha geweest...zware ab kuur en een hoge dosis pijnmeds voor nu iig 1 week geen bv meer ...ik kolf t en gooi t weg...24 uur na de kuur zou ie weer mogen...hoop dattie dat ook wil....fles ging dr iig zonder moeite in gelukkig
Goedemorgen Diaan! Wat een narigheid.. Zal duimen dat je er nu gauw vanaf bent en je kleine mannetje de borst daarna gewoon weer neemt..
ja gekko idd kzooi ik ben dr na 1 uur weer...naar t cb met beau en dam loos van en naar school...dan ben ik dr weer
zo ...ben weer thuis. Beau pakt de fles gelukkig goed...tis ff zoeken qua tijden ...hij zou met zijn gewicht 200 ml moeten drinken ...hij drinkt maar 110... en tis natuurlijk ff een gedoe met kolven , fles geven en ook nog loos naar en naar school 4 keer per dag...nachtvoeding en kolven snachts...maja...als t goed is is dat maar 1 week...hoop zo dattie daarna de borst nog wil hoe is t verder hier ? iemand wat van es vernomen ?...die zou vandaag mogen testen hoop zo voor ze
@Dianana Pfff het zit je echt niet mee. En ik weet hoeveel gedoe 't is: Kolven en de fles geven. Ik vind dat kolven echt zo tijdrovend. Gelukkig neemt Beau de fles, dat scheelt al een hoop.
ben dr ook helemaal klaar mee esth....dit 'gedoe' hoop heel erg dat ie na een wwek de borst nog wil...ik kolf ongeveer 150 ml in 10 minuten ...wel redelijk snel gelukkig maar snachts natuurlijk ook kolven & fles geven ...en loos trakteert morgen ...moet ik morgen vroeg ook afmaken moet zo echt nodig kolven ,,,pffffft
Ik mocht inderdaad vandaag testen, maar heb het niet gedaan. We doen het samen in alle rust op zaterdag, zodat we de hele dag samen kunnen zijn voor de verwerking.
@Es Wat een goede keus dat je het samen met je man en in alle rust doet. Ik duim toch nog heeeeeel hard voor een roze streepje.Mocht het niet zo zijn, dan heel veel sterkte voor jullie beide.
goed hoor es !! tis ook niks om dan te moeten gaan werken ...wat de uitslag ook is ! denk aan jullie en we duimen he ...met z'n alle dikke knuff
ow ess wat spannend... ik duim voor jullie en hooooooooop het zooooooooooooo (mss wel een 2-ling!!??!!)
@Dianana Gaat ze dan vanaf maandag full-time naar school? Voor diegene die het leuk vinden, ik heb op mijn blog foto's gezet van de kinderstoel en het fietszitje dat ik laatst 'gepimpt' heb. Essie's handcraft cuteness: Zoals beloofd..