Hahahahahaha.. leuk dat je het vraagt Hahahahahahahahaha... het spul dat ik nodig heb..... en we gisteren bij de hornbach hebben gehaald.... hebben we in de auto laten liggen Moeten na de hornbach de weekboodschappen doen.. en daarna was het al 19.45.. en ik moest nog koken... dus we hebben snel de auto leeggeruimt en zijn gaan koken..... kom er pas vanmorgen achter dat het in de auto lag.... Ik ga zondag wel heel even in de berging werken.... dat moet dan maar... of zaterdag... ik zie wel.
Jemig he...schiet wel op met je zo! Mijn arme kind...met n poppenmaxicosi in de gezicht geslagen...lip stuk En ook nog van de schommel gevallen
Kan er nu wel de humor van inzien..... Gister was ik echt pissig toen ik moest stoppen.... was net begonnen voor mijn gevoel.... Nu moest ik nog beginnen... wilde starten met de berging weer leegruimen en bedacht me... spul nog in de auto... Kan er nu niet zo mee zitten.... denk dat mijn man even aan een website wil werken zondag.... als ik dan in de berging werk zit ik me niet zo te ergeren aan het feit dat hij als een zombie achter de comp zit.
Hahahahahahaha... en haar broertje krijgt blauw bloed..... (sorry heel erg natuurlijk, maar, wat was jou reactie?)
aaaaaaaaaaah gos wat sneu voor haar maar express geslagen ook of tijdens spelen gebeurt nou ik moet weer werken pffff geen zin kan niet wachten tot ik met verlof ga maar wanneer dat is weet ik nog niet maar hoop dat snel komt haahaha
Zelfde als die van jou eigenlijk... Ik zei....dat komt omdat je n meisje bent Tis niet leuk natuurlijk...je brengt r heel en zo wil je dr ook weer ophalen....maja...t gebeurt
Xpres bren...jongetje heeft wel vaker van dat soort dingen aan de hand... Had ook n keer iemand tot bloedens gebeten
Daar ben je helemaal klaar mee Diaan.... maar sommige kinderen zijn wat ruwer dan anderen... Mijn broertje toen hij klein was was hij echt een onhandige beer... hij deed altijd iedereen pijn... en eigenlijk wilde hij alleen maar knuffelen...
@Diana Aach wat sneu voor Lois. Maar inderdaad die dingen gebeuren Vanavond weer ananas? @Gekko Is de babykamer nu eindelijk al klaar bij jullie?? @Beppie 2 keer is wel lekkerder inderdaad. Kan je zelf net wat meer slapen. T scheelt dat ik vanuit huis werk en dus niet vroeg op hoef. Anders zou ik t nu ook slecht trekken. Soms wil ze ook nog wel eens 2x 's nachts namelijk.
Jij bent grappig Esth maar ik zal opschieten ok? Probeer hem voor mijn verjaardag af te hebben... (heel erg ambitieus)
Hallo lieve meiden.. Anz, van harte gefeliciteerd! Es, wat klote dat het weer tegenzit.. Ik zal tot blaren duimen voor je! Verder wel alles bijgelezen maar ff geen puf om op iedereen te reageren.. Vandaag op dag 11 van cyclus, heb normaal tussen dag 16 en 21 mijn ei maar die gaat deze ronde eerder komen denk ik.. Had al een paar dagen last van steekjes dus net maar een ovu test gedaan, al bijna positief.. Maar goed dat ik dus naar mijn lijf luisterde, normaal start ik pas op dag 15 met testen.