Ik ga over een tijdje wel weer een foto maken.... Afgelopen week net 1 opmerking teveel mogen incasseren Wat manlief dan gretig allemaal gaat beamen.... Maar heel even laten weten dat de opmerking dat de knopen van een jas nauwelijks nog dichtgaan voor mij na twee keer horen wel binnen beginnen te komen...
hahaha gekko mannen ook altijd he maar hier ook de knopen niet meer dicht en vesten niet meer dicht kunnen dus vaak maar een van papa aan die kan nog wel dicht hahaha
Nope... samen met.... is het nu al bijna zover.. weet je zeker dat ik er niet aan mag zitten... doe je wel rustig aan....of dat mensen niet meer tegen mij praten... ze kijken alleen nog maar naar de buik.... Moet wel zeggen... dat ik een hele tijd me zeeer bewust ben geweest van mijn lichaam.. en dan met name het "groter" worden.... Ik was dus goed afgevallen... en heel bewust bezig niet meer een drilbuik te hebben/krijgen... De opmerkingen van nu komen soms best overeen met de drilbuik periode... en dat maakt het iets moeilijker....
Hahahahahaha... ik heb een trui die heel lekker zit.. en waar een heerlijke rek in zit.... Die draag ik dus al een winter lang.... Maar die begint er moeite mee te krijgen..... ach... nog even... en dan kan er gewoon een t-shirt aan....
ja maar je heb nu geen drilbuik gekko er groeit iets moois in en daarom word die maar groter en groter en ja ze kijken alleen maar je buik omdat het gewoon mooi is en jaloers zijn miss niks van aan trekken meis en trots zijn op je buik en dat wat daar binnen groeit
ja de keuze in kleren worden steeds minder hahaha maar indd nog heel ff gekko en dan kan je alles weer aan en hebben we ons wondertje in de armen en dan ben je ook alle opmerkingen vergeten die ze hebben gemaakt hihihi
we hebben het weekend een mobile gekocht voor aan ledikantje hij is zooooo gaaf met muziek maar ook met een projector zoo leuk met sterrentjes en maantje enzo Chicco Muziekmobiel Magic Star Blauw | Babypark moet je echt zien in het donker
Hi Diaan!! Bren daar heb je gelijk in... wij hebben ook een chicco ding... maar die wij hadden gekozen moet je neerzetten Die van jou is ook gaaf zeg!!
Hij zit bij mij nog in de doos... dus ik weet het even niet welke kleur.... Ik dacht dat er een blauw mutsje op zat....
ja idd...de lamp zelf is met veel groen iig...t poppetje zit op een ster en die kun je dr afhalen ...zit met klittenband
ow wat fijn diana hopelijk pikt die het ook nog maar dat komt vast wel goed maar moet je weer stoppen met medi en wat gebeurt er nu met je arm?
Is de pijn dan ineens over??? Ik heb de lamp nog niet gebruikt.. maar groen licht is wel lekker rustig..
t licht dattie geeft veranderd steeds van kleur oksel...hebben ze vanmorgen open gesneden...ab heeft totaal geen zin schijnt...dus waarom de ha me zo lang heeft laten lopen is me een raadsel heb nu een snee van 4 cm en die moet open blijven ...3 keer per dag 10 minuten spoelen onder de douche kan dus niet zwemmen morgen man heeft vrij genomen ...die houd geen dagen over zo