goedemorgen lieve dames, hoe is het hier?! @es, gelukkig zijn de krampen over, nu op naar een perfecte echo!
goedenmorgen dames diana fijn dat de kleine man gewoon weer geniet van de borstvoeding en dat de pijn ook minder is ess wat vervelend dat je zo`n rot nacht heb gehad en dat het je zo onzeker maakt en hopelijk heb je 9 mei een super mooie echo en als je echt heel erg onzeker bent moet je gewoon naar je gyn bellen die kan miss wel geruststellen hoe gaat het hier verder met iedereen?
Hier gaat het goed, en bij jou Bren? Gisteren werd mijn boek ineens heel spannend... ik heb de laatste 300 pagina's in 3,5 uur uitgelezen..... Ik heb het idee dat ik over een aantal zaken heen heb gelezen....
@Gekko Turbo-lezen! Ik ben chagrijnig. Door het vele afvallen zijn echt al mijn broeken te groot, ze zakken gewoon af of zitten veeeel te los bij mijn kont. En shirts lubberen om mijn bovenlijf Heb een nieuwe garderobe nodig maar daar nu geen geld voor. Bah!
gekko hier gaat het ook goed maar ff 300 bladzijdes lezen pfffff wat je leuk vind ik hou zoooo niet van lezen maar dat zal wel komen omdat het me te veel inspanning kost en de zinnen vaak 2 of 3 x moet lezen om goed te lezen est wat balen dat niks je meer past :S en als je dan ook niks nieuws ff kan kopen dan is het helemaal prut en zou ik ook saggie van worden
nou esth...wou dat ik dat kon zeggen zh geweest ...volgende week weer terug mel...zeepjes gaan goed deze keer...
@Dianana Ik ben ook blij dat die kilo's eraf zijn, daar hoor je mij niet over klagen. Maar dat al mijn kleding te groot is is echt niet leuk meer. Gaat het nu beter met je arm?
drekt lekker zomer goed aan ... gaat veel beter ...komt veel troep nog uit(sorry)...maar geen pijn meer ...kan beau zn koppie nu ook gewoon weer goed ondersteunen als ie drinkt
zo raar weer Loïs had vandaag sponsorloop op school...om 11.50 uur ben ik dr om 11.45 uur...zijn ze al klaar met lopen !!! kan ik zoooooo kwaad om worden he ze kwam uit school helemaal trots ...Mam ! ik heb de sponsloop gedaan
dian fijn dat het goed gaat met de arm en geen pijn meer heb maar grrrrr wat balen van die sponsorloop
Gisteren ben ik er niet meer aan toe gekomen dus ik heb net echt nog geen 5 minute geleden getest. en die was witte dan wit:x