Miss, wat had ik op een dikke vette streep gehoopt voor je! Wanneer is je nod, kan het nog te vroeg geweest zijn? En een goedemorgen allemaal!
zo zeg ...loïs vanmorgen naar school gebracht...daarna beau eten gegeven en in bed gelegd...ben ik zelf ook in slaap gevallen pfffft ...heb nu een koppijn ...ben helemaal gaar maar zo lekker naar de stad...man doet de kids...ik ga ff op snor voor een leuk shirt en sjaaltjes voor loïs en sophie (nichtje) ze hebben morgen een fotoshoot met zn 3en ...voor moederdag
heerlijk esth zouden eerst vanaaf gaan ...maar dan moet je nog op de klok letten (tis hier koopavond) nu lekker rustig alle tijd en dan wat eten in de stad
Goedemiddag meiden! Hier iemand bij wie hoofdpijn een symptoom was van zwangerschap? Pff, heb al vanaf zaterdag elke dag knallende koppijn! Normaal een dag voor ongi.. Herken het zelf niet van mijn vorige zwangerschappen.. Ga nergens van uit hoor, gewoon benieuwd!
hallo dames net de ligging echo gehad en zo als ik al dacht ligt meneer in een stuit al werd bij de vorige controle gevoelt dat die goed lag had ik zelf niet echt dat idee en werd dus vandaag bevestigt :S nu dinsdag nog een x echo om te kijken en zo als het er naar uit ziet woensdag ziekenhuis om te kijken of ze hem kunnen draaien maar mijn vlos durfde niet te zeggen of ze dat ook wel kunnen doen bij mij omdat ik een grote litteken op mijn buik heb en buikspier mis dus ff afwachten allemaal hopelijk draait die zich vandaag of morgen gewoon om verder was alles goed gelukkig diana lekker shoppen heerlijk en ind ff tijd voor je zelf mel ik kan me dat niet meer herinneren dat ik erge hoofdpijn had
Hoi Bren... balen dat stuit... hoezo had je dat idee al? Hier hebben ze al twee keer het hoofdje beneden gevoeld.... en ik krijg wel het idee dat het de kont is die er in mijn longen wordt geduwd... maar toch.. ik ben benieuwd naar de liggingsecho.... Bij mij is die 21 mei....
Bren, balen zeg.. Bij True en Diaan lagen de baby s ook nog laat in een stuit dacht ik, hopelijk draait hij zelf terug!
weet niet gekko dat idee had ik gewoon al als je hand er op legde had ik gewoon het idee dat zijn geen billen maar een hoofdje maar ja ik ben geen deskundige daar in hihihi voor jou duurt het dus nog ff voor je hem weer ff kan zien al zie je niet veel meer zo als de andere echo`s toch wel weer leuk mijn broertje was mee en die stond daar echt vol verbazing te kijken naar zijn neefje zoo leuk hihi ja mel ik hoop ook dat die uit zichzelf nog gaat draaien in de komende week we gaan het zien afwachten maar gewoon
Dat is wel leuk..... Al een echte trotse oom dus? Ik denk trouwens dat het zo de 21ste is... Hier doen ze trouwens ook de echo om het zeker te weten dat ze het goed voelen...
Trouwens... als je kleine man niet draait, en ze kunnen hem niet draaien.. wat dan? Of is dat een heel verkeerde vraag nu?